Ghidul Serviciilor
Adminquality & Maintenance - Administrare Imobile
inapoi la firma 12 vizite
Poza Administrare ansambluri rezidentiale
Foto

Administratorul intocmeste proiectul de administrare, care va contine in principal:

Administratorul prezinta si supune aprobarii clientului proiectul de administrare (planificarea si organizarea activitatii);

Administratorul organizeaza, conduce, coordoneaza, monitorizeaza si asigura controlul activitatilor potrivit planului de administrare aprobat de client.

Administratorul asigura consultanta si asistenta procedurala clientului astfel incat deciziile luate de acesta sa fie in concordanta cu realitatile la zi legale, legitime, fezabile si oportun a putea fi puse corespunzator in executie. De asemenea, administratorul asigura relatiile cu locatarii, autoritatile, furnizorii.

Anual administratorul face bilantul activitatii de administrare a condominiului, bilant ce contine: analiza rezultatului activitatilor planificate si identifica masurile necesare optimizarii activitatii. Atat bilantul cat si propunerile sale sunt prezentate clientului pentru ca acesta sa ia hotararile corespunzatoare.

Analiza complexitatii serviciului de administrare presupune analiza / studiul:

 

Documente si informatii necesare administratorului pentru analiza complexitatii serviciului de administrare:

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2025
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.