Adminquality & Maintenance - Administrare Imobile
    
administrarea documentelor proprietatii (fotocopii); 
administrarea contractelor de intretinere pentru instalatiile detinute; 
asigurarea de personal specializat (instalator, electrician, zidar, zugrav, administrator, contabil, avocat etc.); 
colectarea chiriilor; 
gestionarea sumelor de bani incasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzatoare; 
transferuri banesti in tara si in strainatate; 
verificarea si plata facturilor (intretinere, apa, energie electrica, telefon, TV, cablu), a impozitelor, taxelor etc.; 
asigurarea proprietatii si urmarirea incasarii despagubirilor; 
reprezentarea intereselor proprietarului fata de terti (autoritati publice, societati de furnizare a utilitatilor, asociatii de proprietari etc.); 
reprezentarea fiscala ; 
obtinerea de aprobari, modificari contracte utilitati (telefon, energie electrica) la inchirieri catre persoane juridice; 
administrarea lucrarilor de renovare si amenajare stabilite de proprietar; 
vizitarea regulata a proprietatii; 
urmarirea comportarii in timp a constructiei, verificarea si evaluarea starii generale a proprietatii; 
sprijin la inchirierea proprietatii; 
incheierea de procese verbale de predare/preluare a proprietatii; 
inspectarea proprietatii si a starii acesteia la terminarea contractului de inchiriere; 
servicii suplimentare (curatenie, menaj, paza etc.); 
 
Valoarea contractelor de administrare este in functie de serviciile contractate.
 
    
	
    
    
    
    
        Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.