Adminquality & Maintenance - Administrare Imobile
administrarea documentelor proprietatii (fotocopii);
administrarea contractelor de intretinere pentru instalatiile detinute;
asigurarea de personal specializat (instalator, electrician, zidar, zugrav, administrator, contabil, avocat etc.);
colectarea chiriilor;
gestionarea sumelor de bani incasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzatoare;
transferuri banesti in tara si in strainatate;
verificarea si plata facturilor (intretinere, apa, energie electrica, telefon, TV, cablu), a impozitelor, taxelor etc.;
asigurarea proprietatii si urmarirea incasarii despagubirilor;
reprezentarea intereselor proprietarului fata de terti (autoritati publice, societati de furnizare a utilitatilor, asociatii de proprietari etc.);
reprezentarea fiscala ;
obtinerea de aprobari, modificari contracte utilitati (telefon, energie electrica) la inchirieri catre persoane juridice;
administrarea lucrarilor de renovare si amenajare stabilite de proprietar;
vizitarea regulata a proprietatii;
urmarirea comportarii in timp a constructiei, verificarea si evaluarea starii generale a proprietatii;
sprijin la inchirierea proprietatii;
incheierea de procese verbale de predare/preluare a proprietatii;
inspectarea proprietatii si a starii acesteia la terminarea contractului de inchiriere;
servicii suplimentare (curatenie, menaj, paza etc.);
Valoarea contractelor de administrare este in functie de serviciile contractate.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.