Administrare tehnica, alaturi de administrarea finaciar-contabila au ca scop imbunatatirea vietii locatarilor si asigurarea confortului atat de necesar tuturor.
Cu o echipa dedicata, prompta si focusata pe a gasi cele mai bune solutii, si cu un portofoliu de parteneri profesionisti ( electricieni, instalatori, constructori, etc..) putem asigura calitatea serviciilor noastre la un standard foarte ridicat.
Organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, în conditiile legii.
Întocmirea listelor lunare de plata a întretinerii în conformitate cu reglementarile legale în vigoare.
Editarea statelor de plata pentru angajatii asociatiei de proprietari.
Depunerea online, cu semnatura electronica, a declaratiilor fiscale pentru angajatii asociatiei de proprietari.
Emiterea notelor de plata in format electronic si fizic.
Întocmirea si completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidenta fondului de reparatii, registrului pentru evidenta fondului de rulment, registrului pentru evidenta sumelor speciale, registrului pentru evidenta fondului de penalizari, precum si alte formulare specifice activitatii de contabilitate, prevazute prin ordin al ministrului economiei si finantelor si alte reglementari legale în vigoare.
Introducerea indecsilor de apa in baza tabelului transmis.
Posibilitatea introducerii indecsilor de catre proprietari in platforma On-line.
Acces pentru proprietari pe platforma On-line.
Plata facturilor si a datoriilor la bugetul de stat din contul bancar al Asociatiei de Proprietari.
Plata cotelor de intretinere prin transfer bancar in contul asociatiei.
Posibilitatea de efectuare a platilor pentru cotele de intretinere On-line, prin intermediul platformei e-bloc.ro.
Posibilitatea de efectuare a platilor pentru cotele de intretinere prin metode alternative si anume: Pago, PayPoint, SelfPay, UN-DOI, si Orange Money.
Incasarea cotelor de intretinere de catre un casier Admin Solutions la locatia Asociatiei.
Depunerea banilor la banca, in contul asociatiei.
Inspectarea periodica a proprietatii comune, in vederea remedierii defectiunilor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii perderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari.
Aprovizionarea cu diferite materiale, la solicitarea asociatiei.
Citirea repartitoarelor de apa ( daca sunt amplasate pe partile comune ).
La solicitarea asociatie, supune atentiei Comitetului Executiv al Asociatiei de Proprietari ofertele pentru efectuarea lucrarilor.
Supravegheaza lucrarile si participa la receptia lor alaturi de comisia formata din membrii asociatiei desemnati, la solicitarea acestora.
Mentinerea relatiilor cu furnizorii si prestatorii de utilitati sau servicii.