Înfiintare asociatii proprietari
– Redactarea actelor Asociatiei, depunerea lor la Judecatorie in vederea obtinerii codului fiscal.
Administrare financiar – contabila
– Întocmirea listelor lunare de plata a întretinerii în conformitate cu reglementarile legale în vigoare;
– Citirea lunara a apometrelor pentru apa rece si a repartitoarelor de caldura;
– Afisarea listelor de întretinere, cu explicatiile detaliate a cheltuielilor;
– Contabilitatea asociatiei si a evidentei tuturor registrelor prevazute de lege;
– Întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale.
Monitorizare si Administrare Tehnica
– Monitorizare periodica pentru partile comune ale imobilului si întocmirea unui raport de monitorizare, care va contine problemele constatate;
– Interventie rapida în caz de urgenta (ex: inundatie) în maxim 3h de la preluarea apelului si interventie în maxim 12 h pentru operatiuni minore (ex: înlocuire lampa, apometru, samd.);
– Atragere de fonduri europene / nationale pentru renovarea sau îmbunatatirea condominiului;
– Consultanta în audit, cenzorat si arhivarea documentelor;
– Consultanta în problemele aparute în activitatea asociatiei de proprietari. –
Digitalizare servicii
– Puteti folosi telefonul, tableta sau calculatorul personal pentru a obtine de la distanta orice informatie doriti, în cel mai scurt timp sau puteti rezolva problema platilor în câteva minute.