Ghidul Serviciilor
Adminum Consult - Administrari Imobile Bucuresti
inapoi la firma 113 vizite
Poza Administrare imobile
Foto

Înfiintare asociatii proprietari
– Redactarea actelor Asociatiei, depunerea lor la Judecatorie in vederea obtinerii codului fiscal.
Administrare financiar – contabila
– Întocmirea listelor lunare de plata a întretinerii în conformitate cu reglementarile legale în vigoare;

– Citirea lunara a apometrelor pentru apa rece si a repartitoarelor de caldura;

– Afisarea listelor de întretinere, cu explicatiile detaliate a cheltuielilor;

– Contabilitatea asociatiei si a evidentei tuturor registrelor prevazute de lege;

– Întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale.
Monitorizare si Administrare Tehnica
– Monitorizare periodica pentru partile comune ale imobilului si întocmirea unui raport de monitorizare, care va contine problemele constatate;

– Interventie rapida în caz de urgenta (ex: inundatie) în maxim 3h de la preluarea apelului si interventie în maxim 12 h pentru operatiuni minore (ex: înlocuire lampa, apometru, samd.);

– Atragere de fonduri europene / nationale pentru renovarea sau îmbunatatirea condominiului;

– Consultanta în audit, cenzorat si arhivarea documentelor;

– Consultanta în problemele aparute în activitatea asociatiei de proprietari. –
Digitalizare servicii
– Puteti folosi telefonul, tableta sau calculatorul personal pentru a obtine de la distanta orice informatie doriti, în cel mai scurt timp sau puteti rezolva problema platilor în câteva minute.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.