Prin Facebook Ads poti face promovare pay-per-click în Facebook si Instagram
Cine nu are un cont de Facebook în zilele noastre? Cu siguranta sunt si oameni ce nu îsi doresc sa fie prezenti în mediul online, dar marea majoritate a oamenilor activi se afla pe aceasta platforma de socializare.
Companiile au înteles rapid ca publicul lor tinta este prezent aici si astfel se pot folosi de platformele de socializare precum Facebook si Instagram pentru a îsi prezenta rapid si usor produsele sau serviciile oferite în fata unui public foarte larg.
Cu ajutorul unui buget bine stabilit conform obiectivelor tale, ai posibilitatea de a targeta tintit exact segmentul de public care ar putea fi interesat de produsele sau serviciile pe care business-ul tau le ofera.
Pentru a-ti putea dezvolta afacerea si în mediul Online este nevoie sa ai o vizibilitate crescuta si o identitate proprie a afacerii. Cum poti face acest lucru cât mai eficient? Prin promovare pe Facebook. Pe Facebook sunt aproximativ doua miliarde de utilizatori activi lunar. O data ce optezi pentru promovarea pe Facebook, vei putea targeta direct persoane care au manifestat interes pentru produse sau servicii similare cu ale tale.
Cu ajutorul acestor campanii Facebook, poti targeta diferite categorii de utilizatorii, pe baza datelor demografice, a intereselor, a comportamentelor acestora, etc. Poti utiliza si targetarea în functie de locatie sau limba vorbita. Promovarea pe Facebook este o optiune ideala pentru a-ti creste afacerea, fie ca vorbim despre vânzare de produse sau servicii. Indiferent de obiectivul ales: Awareness, Consideration sau Conversion, promovarea pe Facebook poate genera rezultatele pe care ti le doresti.
Poti realiza campanii Facebook pentru fiecare obiectiv. Spre exemplu, daca vrei sa sporesti traficul pe site, poti realiza campanii Facebook Ads cu obiectivul „Trafic”.