1. Considerente legale
• REGULAMENTUL (CE) NR. 1107/2006 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN SI AL CONSILIULUI din 5 iulie 2006 privind drepturile persoanelor cu handicap si ale persoanelor cu mobilitate redusa pe durata calatoriei pecalea aerului• Hotarârea Guvernului României nr. 787/ 2007 privind stabilirea unor masuri pentru asigurarea aplicarii Regulamentului ( CE ) nr. 1107/ 2006
2. Înainte de a pleca de acasa
Aeroportul International Arad este responsabil sa furnizeze asistenta la aeroport, iar compania aeriana pe parcursul prezentei Dvs. la bordul aeronavei.Daca aveti o dizabiliate sau dificultati în deplasare, trebuie sa informati compania aeriana cu privire la asistenta de care aveti nevoie cu cel putin 48 de ore înainte de ora programata a zborului. Va sfatuim sa furnizati cât mai multe detalii despre tipul de asistenta de care aveti nevoie. Compania aeriana va notifica Aeroportul International Arad printr-un mesaj MEDIF la una dintre adresele :• SITA : ARWAAXH• E-mail : aeroport.ar@rdslink.ro• Fax : 0040 257 254 4820040 257 254 4400040 257 254 203 • transmitere de mesaj PRMDaca totusi nici o notificare nu este facuta, vom depune toate eforturile rezonabile pentru a va asista.
3. La aeroport• La plecare
Pentru a primi asistenta din parcajul pentru autovehicule
Exista în parcarea Nr. 1, doua pozitii rezervate si semnalizate prin semne recunoscute la nivel international. Va rugam sa anuntati de aici agentul de parcare sau agentul security pentru a vi se acorda asistenta.
Pentru a primi asistenta din fata terminalului
Va rugam sa anuntati de aici agentul security pentru a vi se acorda asistenta.
Pentru a primi asistenta în terminal
Zona publica : ghiseu informatii sau ghiseu check-in (localizata în partea stânga a zonei ).
• La sosire
Veti fi preluat de agentul de handling de la bordul aeronavei.