Pe terenul suburbiei Gai era amenajata o infrastructura cu teren de aterizare, hangar si aerogara, ramase în urma campaniei militare din 1917. Aici, în 14 iulie 1912, s-a organizat cu ocazia reîntoarcerii de la Aspen Viena a lui Aurel Vlaicu un mare miting aviatic în care pionierul aripilor românesti a fost ovationat de conationali ca un erou al tuturor românilor.
Ca urmare a unor tratative duse în vederea înfiintarii unui nou aeroport, la 30 mai 1935 se cedeaza de catre municipalitate aviatiei civile terenul din suburbia Ceala, unde vor începe lucrarile de constructie a infrastructurii. Constructia actualei aerogari s-a terminat în 1936 iar inaugurarea oficiala a noului aeroport a avut loc la 14 noiembrie 1937. Din acest moment toata activitatea de trafic aerian se va efectua de pe aceasta locatie iar aterizarile si decolarile s-au efectuat pe o pista înierbata. Necesitatile de trafic au facut necesara construirea în anul 1953 a unei piste din beton în lungime de 2 000 metri. Caile de rulaj A si D au fost realizate odata cu pista de aterizare - decolare. Balizajul a fost refacut în 1954 si dotat cu lampi Elba.