Ghidul Serviciilor
Agb Property Management - Societate De Administrare Imobile Bucuresti
inapoi la firma 80 vizite
Poza Administrare imobile Bucuresti si Ilfov
Foto

Pentru oferta de pret sunati la 0722 618 539, in 24 de ore venim sa vedem imobilul si facem oferta de pret

Calcularea prin intermediul unui program specializat a listelor de încasare a cotelor de întretinere
Transparenta 100%: Interfata interactiva prin care se pot vedea: lista facturilor, copia lor ( scanate) modul în care au fost repartizate si platile efectuate
Avizier virtual în care pot fi afisate  rapoarte multiple pentru acces proprietari
Comunicarea cu locatarii este un aspect important al activitatii unei asociatii de proprietari – telefonic, SMS, Email, WP
Siguranta datelor: salvarea tuturor informatiilor pe un server securizat
Afisarea Listelor de Intretinere si a modalitatilor de plata 
Repartizarea facturilor de la furnizori si prestatori de servicii, în cadrul listelor lunare de întretinere . Calcularea si repartizarea penalizarilor aplicate de catre Asociatie sau de catre Furnizori
Calcularea în regim centralizat a consumurilor de apa în urma citirilor efectuate de Administrator (pentru contoare situate pe casa scarii) sau transmise de catre locatari (pentru contoare in interiorul apartamentelor)
Posibilitatea de a introduce indesii contoarelor de apartament (ex: apometre) si preluarea lor direct în program
Aplicarea deciziilor si hotarârilor din cadrul Adunarii Generale sau ale Comitetului Executiv
Transmiterea de informatii catre proprietarii care au nelamuriri cu privire la modul de repartizare a cheltuielilor lunare din cadrul listelor de intretinere 
Plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii
Intocmirea Registrului de casa
Intocmirea Registrului de banca
Intocmirea  registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii 
Incasarea cotelor de întretinere aferente fiecarui apartament  – Casierie / cont bancar al asociatiei /  Automate Self Pay / Orange Money
Verificare a starii subsolului, cailor de acces în imobil, spatiile comune
 Intocmeste referate de necesitate si prezinta oferte privind interventiile la partile comune si le prezinta Comitetului Executiv si Presedintelui
Verificarea periodica a contoarelor de apa din apartamente (daca este cazul) 
Participa la receptia lucrarilor în urma solicitarii Comitetului Executiv al Asociatiei ce nominalizeaza comisia de receptie la terminarea lucrarilor
Mentinerea relatiilor cu institutia bancara la care Asociatia are deschis cont
Monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii in partida simpla a Asociatiilor de Proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica 

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.