Consultanta pentru reducerea costurilor în afaceri
Reducerea costurilor reprezinta procesul de cautare, gasire si eliminare a cheltuielilor nejustificate de la o afacere pentru a creste profiturile fara a avea un impact negativ asupra calitatii produsului. Multi manageri de afaceri se vor angaja în reduceri periodice de reducere a costurilor pentru a eficientiza functionarea companiei si pentru a creste profiturile.
Consultanta în managementul afacerilor
Tipologia utilizata de Agv Compact Consulting defineste consultanta de management ca fiind suma a trei zone de servicii: strategie de consultanta, segmentul care se concentreaza pe consultanta strategica si de consiliu de bord; operatiuni de consultanta, care se axeaza pe îmbunatatirea managementului organizatiilor si consultanta în domeniul HR.
Consultanta în administrarea afacerilor
Natura mediului de afaceri ne-a demonstrat ca, indiferent cât mult investim, indiferent cât de mult timp alocam sau de cât de greu lucram pentru a crea o companie stabila, aceasta va continua sa experimenteze schimbari dramatice care nu se afla sub propriul nostru control.
Elaborare studii de fezabilitate
Un studiu bine conceput ar trebui sa ofere un istoric istoric al afacerii sau proiectului, cum ar fi o descriere a produsului sau serviciului, situatii contabile, detalii privind operatiunile si managementul, cercetarea si politicile de marketing, datele financiare, cerintele legale si obligatiile fiscale.
Servicii compliance
Serviciile de compliance fac referire la o noua modalitate de administrare a riscurilor la care o societate, o afacere este supusa din punct de vedere legal. Pentru a îsi putea desfasura activitatea în limitele prevazute de lege o societate trebuie sa respecte atât prevederile legale interne cât si externe, începând de la avize si/sau autorizatii, la regulament de conduita.
Elaborare si implementare strategii de afaceri
Ca proprietari de afaceri, ati observat probabil ca multe dintre ideile si strategiile de baza ale afacerii ramân în acelasi an dupa an. Cu toate acestea, în ultimii ani, tehnologia si un excedent de informatii au schimbat peisajul pentru întreprinderi. În prezent putem ajunge la audienta dorita în orice colt al lumii, oricând dorim.