Ghidul Serviciilor
Aeroportul International Cluj-Napoca Someseni
inapoi la firma 2650 vizite
Poza Asistenta pasageri cu mobilitate redusa
Foto

In conformitate cu Articolul 9 al Regulamentului (EC) 1107/2006 – standarde de calitate cu privire la asistenta si DOC 30 ECAC Annex J – Code of good Conduct in Ground Handling For Persons With Reduced Mobility, s-au stabilit urmatoarele standarde de calitate cu privire la disponibilitatea serviciului : a. Disponibilitatea serviciului la plecare – anuntat cu 48 h in avans prin mesaje SITA sau alte forme de comunicare. Disponibilitate 80% < 10 min de asteptare Disponibilitate 90% < 20 min de asteptare Disponibilitate 100% < 30 min de asteptare b. Disponibilitatea serviciului la plecare – neanuntat (prezentare directa a pasagerului PMR la aeroport) Disponibilitate 80% < 25 min de asteptare Disponibilitate 90% < 35 min de asteptare Disponibilitate 100% < 45 min de asteptare c. Disponibilitatea serviciului la sosire – anuntat prin mesaje SITA sau alte forme de comunicare inainte de aterizarea aeronavei Disponibilitate 80% < 5 min de asteptare dupa parcarea aeronavei Disponibilitate 90% < 10 min de asteptare dupa parcarea aeronavei Disponibilitate 100% < 20 min de asteptare dupa parcarea aeronavei d. Disponibilitatea serviciului la sosire – neanuntat inainte de aterizarea aeronavei Disponibilitate 80% < 20 min de asteptare dupa parcarea aeronavei Disponibilitate 90% < 30 min de asteptare dupa parcarea aeronavei Disponibilitate 100% < 45 min de asteptare dupa parcarea aeronavei.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.