intocmirea contractelor de munca, fiselor de post, actelor aditionale si deciziilor de incetare; •realizarea, depunerea si actualizarea Registrului Electronic de Evidenta a Salariatilor; •intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile salariale pentru bugetul asigurarilor sociale si a fondurilor speciale, precum si pentru comisionul datorat Camerei de Munca; •intocmirea fluturasilor, statelor de salarii, calculul salariilor si ordine de plata aferent impozitului pe venitul din salarii si a contributiilor sociale; •transmiterea si inregistrarea la ITM a contractelor individuale de munca, a actelor aditionale, a deciziilor de suspendare sau de incetare activitate; •intocmirea si depunerea fiselor fiscale; •intocmirea de adeverinte de salariat; •inregistrarea concediilor medicale si a concediilor de odihna; •intocmirea oricaror rapoarte solicitate de client; •intocmirea regulamentelor de ordine interioara; •sprijin in elaborarea organigramei; •asistenta pe parcursul controalelor efectuate de autoritatile competente.