Strategia generală a Alprom S.A. Piteşti are drept scop identificarea şi îndeplinirea necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor săi şi ale altor părţi interesate, pentru obţinerea de avantaje în planul competitivităţii, într-o manieră eficace şi eficientă. Pentru realizarea acestui scop, conducerea Alprom îşi propune să comunice, să aplice şi să îmbunătăţească continuu politica de calitate la nivelul întregii organizaţii. Perfecţionarea continuă a eficacităţii sistemului de management al calităţii se va materializa prin stabilirea şi urmărirea indicatorilor de performanţă ai proceselor. Alprom este o companie orientată către client şi, de aceea, prin sistemul de calitate înţelegem să ne concentrăm asupra necesităţilor curente şi viitoare ale acestora. Crearea şi menţinerea unui mediu intern adecvat pentru toţi membrii organizaţiei reprezintă de asemenea un obiectiv. Succesul nostru se calculează după formula: Calitate + Preţ = Competitivitate
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.