Termenul de montaj se refera la zile lucratoare si se calculează începând cu ziua lucratoare următoare efectuarii inregistrarii tichetului de instalare.
Zilele lucratoare sunt de luni pana vineri.
Materiale incluse in serviciul de montaj standard
Nota: aparatele care au kit de montaj inclus dispun deja de traseu frigorific 3ml, furtun scurgere, cablu electric de conexiune, banda matisat, cablu unitate interna. Nu se se vor livra suplimentar.
Manopera de instalare standard presupune:
Lucrările, materialele si accesoriile suplimentare montajului standard, daca se pot efectua, vor fi suportate de client după cum urmeaza:
In cazul in care la data programata nu se poate realiza montajul din următoarele cauze: cumpărătorul nu este la domiciliu, produsul nu a fost livrat inca de firma de curierat, nu sunt condiţii pentru a se efectua montajul standard, cumpărătorul nu prezintă documentele originale de achiziţie ale aparatului si serviciului, costul deplasării suplimentare, la o data ulterioara, va fi suportat de către client si este in valoare de 60 RON
Intervalul de timp anuntat pentru efectuarea montajului poate suferi modificări datorita unor condiţii de trafic, atmosferice sau a unor evenimente provocate de terte parti, sau datorita volumului mare de solicitari.
NU sunt incluse in montajul standard manopera si materialele aferente reparaţiilor de zidărie (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrări de modificare si reparare a instalaţiei electrice a imobilului, operaţii de modificare a poziţiei unor obiecte ce restricţionează montajul (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a aparatului dupa montaj, lucrări de curăţenie ca urmare a producerii de praf, lucrări de mascare a traseului frigorific (cu rigips, canale speciale, etc.), demontare geamuri termopane, etc.
Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de montaj.
Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc. ce pot aparea in urma montajului in locul ales de client.
Orice reclamatie privind calitatea/intarzierea serviciului de montaj se poate face telefonic la Call Center la numarul de telefon 021-9197.
Achiziţionarea serviciului de instalare aer presupune acordul asupra prezentelor condiţii de efectuare a instalării. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora in vederea executarii prestatiilor contractate. Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.
Pentru a beneficia de garantie, aparatele de aer conditionat trebuie montate numai de catre firme autorizate pentru aceste activitati.
Serviciul de instalare aer conditionat este disponibil in judetele: Alba, Arad, Arges, Bacau, Bihor, Bistrita Nasaud, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti + Ilfov, Buzau, Calarasi, Cluj, Constanta, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Gorj, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Olt, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timis, Tulcea, Valcea, Vaslui, Vrancea.