Ultimele reglementari legislative / 2016 si normele metodologice de aplicare privind avizarea si autorizarea securitatii la incendiu si protectie la foc: ORDIN nr. 129 din 25 august 2016
LISTA cu DOCUMENTELELE NECESARE AVIZARII IGSU / ISU / PSI
Lista de mai jos ar fi utila celor care au obtinut deja Certificatul de Urbanism prin care li s-a solicitat de catre primarie acest aviz. În cazul în care sunteti în faza de prospectare si nu sunteti siguri ca aveti nevoie de aviz de la pompieri, atunci, pentru Bucuresti-Ilfov solicitati PUNCT DE VEDERE doar prin email aici: contact@isubif.ro si vi se va raspunde în cca. 14 zile (depinde de complexitatea lucrarii).
- În 2019 înca se mentinea cerinta sa depuneti doua dosare (bibliorafturi ori cutii / dupa caz) gemene, adica perfect identice (dublu exemplar), chit ca vi se intoarce tot voua un biblioraft din care ISU parafeaza doar proiectul si scenariul la foc. Ar trebui depuse în doua exemplare doar documentele pe care le parafeaza ISU cu stampila triunghiulara. Nu mai sunt informata acum in 2021 daca înca se mai mentine o cerinta plictisitoare si anume: sa numerotati de mana în coltul din dreapta jos fiecare foaie din biblioraft.
- Arhitectul nu mai depune memoriu ! Scenariul la foc va fi completat si de catre proiectantul instalatiilor si apoi va fi parafat acest scenariu de catre toti verificatorii: verificatorul la foc acreditat cu litera “C” (sa apara litera pe stampila si în legitimatie) si verificatorii de instalatii; legitimatiile acestora trebuie sa fie in termen de valabilitate (verificati sa nu aveti un scan, o copie prea veche a legitimatiilor celor cu care lucrati poate de multa vreme).
- Atentie, la îndosariere, trebuiesc puse în biblioraft nu la gramada ci în dosare de plastic sau carton fiecare specialitate în parte, arhitectura si instalatiile separat precedate de restul documentelor din lista, le scriu mai jos aproximativ în ordinea îndosarierii.