Ghidul Serviciilor
Amtel Communication Bucuresti - Centrale Telefonice Siemens Si Panasonic
inapoi la firma 2141 vizite
Poza Centrale Telefonice Unify OpenScape
Foto

OpenScape Business este o solu?ie completă, modernă ?i de viitor deUnified Communication & Collaboration, special adaptată cerin?elor întreprinderilor mici ?i mijlocii, cu una sau mai multe loca?ii.Arhitectura lui OpenScape Business permite utilizarea independentă a infrastructurii de telefonie existente, indiferent dacă aceasta este clasică, IP sau DECT. De la o solu?ie de telefonie la un set bogat de caracteristici de Unified Communication (UC), OpenScape Business oferă solu?ia corectă pentru companii cu până la 500 de abona?i sau 1000 de abona?i într-o singură re?ea.Diferite modele de OpenScape Business sunt disponibile pentru diferite dimensiuni de infrastructură existente (X3/X5/X8). Alternativ, OpenScape Business poate fi instalat pe un server standard (softswitch) ?i, de asemenea, în medii virtualizate.Unified Communication & CollaborationUnified Communication (UC) este o tehnologie de îmbunătă?ire a comunicării în cadrul companiilor, ce integrează diverse medii de comunicare într-o singură aplica?ie standardizată. OpenScape Business simplifică procesele de afaceri în companii, de exemplu printr-un management de prezen?ă permanentă, cu redirec?ionare automată a apelurilor către telefonul mobil, atunci când nu sunte?i la birou. Iar furnizarea de conferin?e audio, mesageria vocală personală (voice mail), căsu?a personală de fax, Instant Messaging (IM), utilizarea telefonului mobil ca o extensie a sistemului de telefonie, Contact Center, video ?i colaborarea online sunt, de asemenea, combinate în această solu?ie standardizată. Comunica?iile Unificate (UC) optimizează procesele de afaceri, timpul de lucru este redus, angaja?ii sunt mai multumi?i ?i, astfel, companiile devin mai profitabile.Solu?ii de mobilitateLumea de afaceri împreună cu procesele de lucru din companii ?i angaja?ii lor s-au schimbat fundamental. În afară de a fi în fa?a calculatorului de la birou, angaja?ii sunt de multe ori pe drum, de unde trebuie să aibă acces la comunica?ii. OpenScape Business oferă op?iuni flexibile de mobilitate, adecvate pentru comunica?ii mobile în toate site-urile. Acestea includ, de exemplu, de la integrarea de smartphone-uri si tablet PC-uri ?i utilizarea telefoanelor fără fir/DECT ?i a telefoanelor WLAN până la integrarea completă a angaja?ilor ce lucrează de acasă, cu acces continuu la sistemul d-voastră de comunica?ii.CaracteristiciOpenScape Business combină cele mai bune facilită?i din sistemele telefonice HiPath 3000 ?i OpenScape Office într-o arhitectură unificată bazată pe tehnologiile moderne ?i inovatoare de comunicare.

Solu?ie de UC (comunica?ii unificate) pentru întreprinderile mici ?i mijlocii;

Servicii integrate de voce;

Management de prezen?ă (starea de prezen?ă);

Conferin?ă audio de tip Drag and Drop;

Visual Voicemail;

Instant Messaging (IM);

Mobilitate;

Conexiune la baza de date pentru agenda telefonică - personală sau de companie;

Suport fax;

Integrarea în procesele de afaceri;

Contact Center - voce, fax, mail;

Integrarea cu OpenScape Web Collaboration;

Suport pentru mai multe site-uri (networking).

Unified Communications - Comunica?ii UnificateOpenScape Business vă oferă două variante de comunica?ii unificate, în func?ie de necesită?ile companiei:UC Smart SW este complet integrat în OpenScape Business SW, rulând pe placa de bază a OpenScape Business X3/X5 ?i X8. Acesta oferă:

Prezen?a, inclusiv anun?uri diferen?iate în func?ie de status (la masă, în vacan?ă...);

Favorites List, ce include starea de apel;

VoiceMail cu control vizual;

Conferin?e ad-hoc;

Directory Access;

Chat;

Reminder;

Solu?ia UC Smart oferă doi clien?i pentru UC:

myPortal Smart (de pe desktop PC);

myPortal pentru mobil (pentru smartphone-uri ?i tabletă).

UC Suite cuprinde suita completă de facilită?i OpenScape Business UC. Solu?ia UC Suite oferă mai multe tipuri de clien?i pentru Unified Communications:

myPortal pentru Desktop;

myPortal pentru Outlook - ca add-on pentru Microsoft Outlook;

myPortal pentru mobil - pentru dispozitive mobile precum smartphone-uri sau tablet PC-uri;

myAttendant.

Contact Center-ul multicanal oferă două aplica?ii de client:

aplicatia myAgent, în calitate de agent sau supervizor/manager;

aplicatia myReports, în calitate de client pentru crearea de rapoarte.

Op?iuni de mobilitate pentru angaja?i mobiliOpenScape Mobility Business oferă caracteristici diverse, cum ar fi:

integrarea telefonului smart ?i a tabletei PC în solu?ia de UC;

One Number Service, indiferent de loca?ie ?i dispozitivul folosit;

suport telefonie modul dual (UMTS/WLAN);

Mobile Logon;

functie Callme;

suport VPN.

OpenScape Business - Clien?i UCmyPortal Smart este client desktop pentru solu?ia UC Smart. myPortal Smart este disponibil pentru Apple Mac OS ?i Windows.myPortal pentru Desktop prezintă suita completă de caracteristici OpenScape Business UC într-o singură fereastră.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.