Administrare personal :
- Gestionarea dosarelor de personal ai angajatilor beneficiarului;
- Receptionarea datelor de la beneficiar;
- Intocmirea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea actelor aditionale, deciziilor si efectuarea modificarilor in REVISAL in format electronic;
- Intocmirea actelor aditionale cuprinzand clauzele specifice ale contractelor de munca:
- Gestionarea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Muncă Bucuresti (ITMB):
- Intocmirea si transmiterea in termenele legale a REVISAL-ului catre ITM,
- Intocmirea adeverintelor de salariu pentru angajati,
- Generarea si transmiterea de rapoarte specifice Word/Excel/pdf.
Audit & Consultanta HR:
- Audit al dosarelor de personal,
- Intocmirea unui raport cu situatia dosarelor la momentul initializarii externalizarii si completarea acestora cu documentele care lipsesc,
- Intocmirea Regulamentului Intern si/ sau actualizarea lui,
- Intocmirea contractului colectiv de munca la nivel de unitate (unde este cazul),
- Intocmirea fiselor de post pentru angajatii Beneficiarului,
- Intocmirea organigramei societatii,
- Consultanta pentru Intocmirea convocatoarelor pentru Adunarea generala a salariatilor - pentru alegerea reprezentantilor salariatilor,
- Consultanta pentru constituirea comisiilor disciplinare si efectuarea cercetarilor disciplinare,
- Consultanta in inceperea negocierii colective,
- Consultanta in elaborarea unor politici si proceduri interne in cadrul firmei.