ervicii de asistenta de la distanta pentru SISTEME DE VANZARE SI GESTIUNE.
Beneficiile contractului:
Asistenta telefonica si prin internet (remote) privind componentele software ale sistemului, nelimitat in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri. Optional, se poate achizitiona program prelungit de luni pana duminica pana la ora 23:00.
Raspuns la mesajele adresate in platforma sedonaalm.freshdesk.com, prin formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei).
Up-date-uri ale programului de vanzare si gestiune.
Personalizare rapoarte (in limita a doua rapoarte pe luna).
Personalizare formate documente (facturi, avize, proforme).
Personalizare formate de etichete.
Asistenta este asigurata in limba romana si engleza.
Servicii incluse
Up-date-uri software
Personalizare formate de etichete si formate de documente (facturi, avize, etc.)
Rapoarte personalizate