Servicii incluse
-
Asistenta telefonica
-
3 Deplasari incluse (una in cazul jud. Ilfov)
-
Livrare consumabile
-
Programare articole
-
Manopera reparatii
-
Emitere raport fiscal lunar
-
Actualizari parametri (data/ora, cote TVA)
-
Extragere memorie fiscala
Intreruperea functionarii casei de marcat poate cauza pierderi substantiale afacerii dvs. Reduceti acest risc cu un Contract de service care cuprinde un pachet complet de beneficii:
- 3 deplasari* incluse la adresa clientului, in fiecare luna. Deplasarile suplimentare se factureaza in functie de distanta. Optional, se poate alege varianta fara deplasari incluse, cu interventii la sediul Sedona sau, contra cost, la sediul beneficiarului.
- Termen de deplasare:
- Varianta standard: maxim urmatoarea zi lucratoare
- Varianta optionala: maxim 2 ore
- Asistenta telefonica
- Program de lucru: Luni - Vineri 9:00 - 18:00.
- Manopera reparatii si configurari gratuite.
- Extragere memorie fiscala la inchiderea sau schimbarea punctului de lucru, in cazul defectarii sau umplerii memoriei fiscale.
- Livrare role de hartie, indiferent de cantitate.
- Reparatii la sediul clientului, atunci cand este posibil.
- Extragerea rapoartelor fiscale lunare.
- Informatii legislative.
Contractul indeplineste cerintele legislative cu privire la modul de notificare al unitatii de service si cu privire la achizitia de role de hartie.
Disponibil pentru aparate fiscale instalate in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta.