Ne ocupăm noi de întocmirea miilor de hârtii pentru ca tu să te poţi concentra pe conducerea şi dezvoltarea afacerii tale pe baza rapoartelor întocmite de noi.
- Înregistrarea cronologică a articolelor contabile pe baza documentelor primare.
- Elaborarea balanţei de verificare lunară.
- Întocmirea bilanţului contabil.
- Întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind taxele şi impozitele.
- Verificarea şi certificarea bilanţului contabil.
- Consolidarea balanţelor de verificare pentru grupuri de societăţi şi transpunerea lor în bilanţ.
- Refacerea evidenţelor contabile – dacă nu-ţi oferă informaţia de care ai nevoie.
- Întocmirea documentaţiei contabile necesare pentru realizarea fuziunilor între societăţi comerciale.
- Consultanţă contabila pe probleme ce derivă din adoptarea de Standarde Internaţionale de Raportare Financiară.
Avantajele colaborării cu noi Noi va aducem beneficii economice, financiare şi manageriale
- Am acumulat experienţă din numeroasele probleme cu care ne-am confruntat, pentru fiecare client în parte, şi o punem în slujba ta.
- Suntem la curent cu noutăţile legislative pe probleme specifice.
- Clienţii sunt acoperiţi de răspunderea contractuală.
- Costurile serviciilor noastre pot fi cu până la 50% mai mici decât costurile efectuării evidenţei contabile la sediul societăţii.
- Reprezentare în faţa organelor de control financiar – fiscale.
- Activitatea firmei noastre este susţinută de un soft de contabilitate şi gestiune, un program complex, având module integrate de contabilitate, gestiune, salarii, mijloace fixe.
Tendinţa întreprinderilor mici şi mijlocii este de externalizare a serviciilor, aceasta conferind mai mult timp pentru desfăşurarea activităţii şi reducând substanţial costurile pentru realizarea obiectivelor întreprinderii.