Pe lângă înregistrările contabile necesare evidenţei salariilor şi contribuţiilor aferente, oferim şi consultanţă pe probleme de Resurse Umane – întocmire contracte de muncă, fişe de post sau legislaţia muncii. Întocmire documente:
- Întocmire contracte individual de muncă;
- Întocmirea documentelor de modificare şi încetare a contractelor individuale de muncă (acte adiţionale, decizii de suspendare, decizii de încetare);
- Întocmirea fişelor de post;
- Completarea şi depunerea Registrului General de Evidenţă a Salariaţilor în format electronic – Revisal;
- Întocmirea adeverinţelor de vechime, adeverinţe de salariat, adeverinţe de salariu, alte adeverinţe solicitate de salariaţi angajatorului;
- Întocmire rapoarte privind personalul salariat solicitate de clienţi.
Consultanţă în domeniul legislaţiei muncii:
- Consultanţă privind întocmirea şi modificarea contractelor individuale de muncă;
- Consultanţă privind întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară;
- Consultanţă privind redactarea fişei postului;
- Consultanţă privind întocmirea şi completarea dosarelor de personal ale angajaţilor;
- Consultanţă privind taxele şi contribuţiile sociale;
- Consultanţă privind drepturile angajaţilor la alte prestaţii sociale;
- Consiliere asupra aplicării legilatiei în vigoare.
Salarizare:
- Calculul drepturilor salariale;
- Verificarea pontajelor lunare;
- Calculul indemnizaţiilor concediului medical pentru incapacitate temporară de muncă;
- Calculul indemnizaţiei aferente concediului de odihnă şi a celui neefectuat până la data încetării contractului individual de muncă;
- Calculul altor adaosuri salariale: sporuri, indemnizaţii, prestaţii suplimentare în bani sau în natură;
- Întocmirea statelor de plată;
- Întocmirea ordinelor de plată privind plata contribuţiilor aferente salariilor;
- Întocmirea şi depunerea declaraţiei unice 112.