Verificarea sau avizarea, dacă este cazul, a indexului contoarelor de reţea aferente mai multor asociaţii de proprietari.
Procurarea mijloacelor materiale necesare întreţinerii şi reparaţiilor curente ale elementelor proprietăţii comune.
Înştiintarea comitetului executiv şi luarea măsurilor necesare pentru efectuarea la timp si eficient a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii.
Urmărirea realizării contractelor cu persoane fizice sau juridice pentru: reparaţii, închirierea unor spaţii sau elemente din proprietatea comună, activităţi sociale şi alte tipuri de activităţi.
Supravegherea execuţiei lucrărilor de reparaţii si de intreţinere şi participarea la recepţia lor, consemnând finalizarea acestora; asigurarea efectuării de plaţi corespunzatoare stadiului lucrării.
Controlul îndeplinirii obligaţiilor contractuale ale personalului angajat de Asociaţia de Proprietari pentru curăţenie, încarcarea şi evacuarea gunoiului menajer şi alte activităţi, şi în caz de încalcare a acestora, sesizarea comitetului executiv.
Inspectarea proprietăţii comune în vederea înlaturării defectelor apărute la instalaţiile de folosinţă comună şi a eliminării pierderilor care determină creşterea nejustificată a cheltuielilor Asociaţiei de Proprietari (scurgeri de apa etc.).
Asigurarea consumabilelor de birotică necesare desfăşurării activităţilor prevăzute in contractul de administrare.