Durata curs: 2 zileGrup tinta: persoane care sunt implicate în relatia cu clientii companiei si în managementul societatii.Cursul Comunicarea – factor important în proiectarea imaginii si în relatia cu clientii îsi propune sa dezvolte/îmbunatateasca procesul de comunicare organizationala, comunicarea între si în interiorul departamentelor de lucru a organizatiei. Existenta unor reguli de etica si conduita în procesul de comunicare scrisa va conduce la detensionarea relatiilor cu clientii interni, pe ansamblu va reduce situatiile cauzatoare de stres si cu siguranta va contribui la o mai buna “relationare” între si în cadrul departamentelor, va permite responzabilizarea si asumarea responsabilitatilor aferente îndeplinirii sarcinilor de servicii. Urmarirea, follow up-ul, realizarii sarcinilor/masurilor prevazute în fluxul operational va conduce la îmbunatatirea procesului de comunicare organizationala.OBIECTIV:Dupa parcurgerea acestui curs participantii vor putea sa:
TEMATICA:Introducere : Se vor prezenta notiuni generale despre comunicarea organizationala, se vor discuta problemele/neajunsurile din procesul de comunicare existenta la nivelulor organizatiei, aspect care creaza discordante.MODUL 1 : CONCEPTUL DE OFFICE COMMUNICATION