Consultanta si Audit in domeniul Resurselor Umane si Salarizarii
Analiza si consultanta in domeniul organizarii/reorganizarii firmei – inclusiv documentele organizatorice (organigrama, stat functii, regulament de organizare si functionare, regulament intern);
Auditul activitatii de resurse umane – axat pe administrare de personal, documente aferente, aplicarea prevederilor legislative in domeniu consultanta pe probleme legislative – aplicarea prevederilor legislatiei muncii;
Consultanta in domeniul cercetarilor disciplinare, concedierilor consultanta pe probleme de negocieri colective;
Consultanta in domeniul transferului intreprinderii, unitatii sau al unor parti ale acestora (divizari, fuziuni, externalizari de activitati) – proceduri si documente ce vizeaza transferul drepturilor si obligatiilor din contractele individuale de munca;
Consultanta/elaborare proceduri in diverse segmente ale activitatii: politici motivationale, sisteme de recompense, implementarea managementului pe obiective.
Consultanta Financiara si Fiscala
Analiza si dezvoltarea sistemului de management financiar;
Strategii de diversificare a veniturilor;
Consultanţă în atragerea de fonduri europene;
Consultanţă în diversificarea clienţilor;
Consultanţă în fidelizarea clienţilor;
Consultanţă în atragerea credite;
Informarea periodica privind modificarile legislative
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.