Marketingul direct vizeaza, prin definitie, atingerea individuala a consumatorilor potentiali; este, deopotriva, un mod de comunicare, de difuzare de oferte comerciale/promotionale (direct în cutiile postale, prin mailing, pliante, brosuri, cataloage, inclusiv prin anunturi de presa, scrisori comerciale personalizate) dar si un veritabil canal de vanzare personalizata.
Marketingul direct este caracterizat de urmatoarele coordonate:
Targetat – mesajul tau este indreptat catre publicul tau tinta;
Personal – mesajul tau este personalizat;
Flexibil – mesajul poate lua forma unor: scrisori, felicitari, brosuri etc.
Tangibil -consumatorii interactioneaza cu mesajul tau in mod direct si au acces la el ori de cate ori isi doresc acest lucru.
Masurabil - rezultatele unei campanii de Direct Mail sunt masurabile prin procesarea raspunsurilor post-campanie. In acest mod iti poti evalua campania si ajusta strategia de Direct Mail.
In viziunea noastra, fiecare client este unic si trebuie tratat ca atare. De aceea, ARA se angajeaza sa devina „echipa din teren” permanent pregatita sa construiasca o imagine vie a brandului clientilor sai prin intermediul actiunilor de direct marketing. Calitatea si flexibilitatea serviciilor pe care noi le punem la dispozitia dvs., raportarea, analiza si consilierea pe tema executiei ne recomanda ca fiind solutia ideala pentru succesul afacerii dvs.