Managementul performantei la nivel strategic:
Balanced scorecard - instrument prin care se transpune misiunea organizatiei dumneavoastra intr-un set de indicatori de performanta. Este un model transparent de masurare a perfomantei
Componentele esentiale in managementul performantei la nivel strategic sunt:
- destinatia organizationala
- harta strategica
- indicatori cheie de performanta/Key Performance Indicators (KPI): Financiar, Clienti, Procese Interne, Inovatie si invatare
Perspectiva financiara: se pune accent pe profit si cifra de afaceri
Perspectiva clientilor: cum vad clientii dumneavoastra compania
Perspectiva proceselor interne: operatiunile interne care au gradul cel mai mare de influenta in procesul general
Perspectiva inovatiei: valoarea adaugata pe care o putem aduce si imbunatatirile care pot fi implementate.Managementul performantei la nivel operational se concentreaza pe :
- faciltarea procesului de selectie a KPIs (Key Performance Indicators/Indicatori de Performanta)
- documentarea si administrarea bazei de date cu KPIs
Acesti indicatori de performanta reflecta obiectivele companiei dumneavoastra.