Unul dintre capitolele principale in activitatea firmelor Music & Events si SoundArt il constituie organizarea de evenimente, acoperind intreaga varietate a acestora, fiind specializati in conceptul de productie al spectacolelor, in asigurarea recitalurilor artistilor, al bunului mers a intregii activitati scenice, al intregului lant ce sta la baza unei bune desfasurari a evenimentului artistic, toate acestea alcatuind impreuna cu alte elemente pe care le vom pomeni in cele ce urmeaza caracterul complex al organizarii unui eveniment la modul profesionist.
Organizarea evenimentului propriu-zis porneste de la contactul cu clientul si acordarea de consultanta specializata in domeniul
organizarii de evenimente de orice tip si target, consilierea clientului in directia alegerii unui anumit tip de show si a unei distributii artistice corelate care sa-i asigure atingerea scopului si a intereselor vizate prin evenimentul organizat, stabilirea unei strategii de promovare (a spectacolului sau a unor anumite servicii, locatii sau produse, respectiv a promovarii unei anumite imagini reprezentative, a unei directii de dezvoltare, de expansiune, de modernizare,etc).
Un alt punct important in cadrul organizarilor evenimentelor de orice tip: corporate sau private, petreceri sau nunti, spectacole sau concerte, baluri de boboci sau sarbatori ale localitatilor, zile ale recoltei sau festivaluri ale berii sau vinului, zile festive sau revelioane, party-uri house in cluburi sau programe artistice in restaurante, baruri, hoteluri sau terase, la munte sau la mare, urban sau rural, interior sau exterior, iarna sau vara, national sau international -il constituie negocierea si obtinerea unor preturi ale artistilor doriti si(sau) ale echipamentelor specializate: sunet, lumini, efecte speciale,
cat mai avantajoase pentru client, gasirea unor variante ideale de eveniment organizat: spectacol + distributie + echipament tehnic - in relatia cea mai rentabila calitate-pret in functie de bugetul alocat si de minimul posibil necesar bunei organizari ale evenimentului.
Ca organizatori de evenimente, artisti, producatori muzicali si manageri artistici la randul nostru, avand studii de specialitate, perfectionari si specializari diverse atat in domeniul muzical - compozitie si derivate: orchestratie + text, versificatie, continuand cu instrumente principale si secundare si deasemenea canto, in domeniul imaginii propriu-zise: look & adaptare + transformare stilistica, design vestimentar, make-up & hair-style, in domeniul coregrafic si al studiului miscarii scenice, cat si in domeniile conexe legate direct de productia muzicala si promovarea artistica: management artistic, impresariat, marketing, a&r booking, pr & promotion, inginerie de sunet (captare, inregistrare, adaptare si corectare, mixaj si remixaj, mastering, editare si post-procesare), cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul industriei muzicale romanesti (inca de pe vremea cand abia se nastea ca industrie (avand statut de liber-profesionisti cu atestat in muzica adica aproape un paradox intr-un stat comunist, incepand inca din anii 1974-1975 ), putem privi showbizz-ul romanesc si marketing-ul artistic propriu-zis din toate unghiurile posibile-de pe scena sau din culise, studio de inregistrari, sala de repetitie sau birou, la drum pentru organizarea evenimentelor prin tara sau scriind partituri muzicale si deasemenea facand comparatii si paralele din punct de vedere evolutie, adaptare, rentabilitate, boxoffice, studii de piata comparativa - prezent, trecut, viitor, fiind intr-adevar specializati in estimarea de potential artistic si de marketing, in descoperirea unor nise de piata insuficient sau slab exploatate, in construirea unor strategii complexe de promovare si marketing, avand viziunea si "ochiul" format al unora care rezista de atata timp intr-o piata atat de schimbatoare ca cea a showbizz-ului.
Contactul indelungat cu publicul, experienta acumulata in acesti ani atat in showbizz-ul romanesc cat si in cel international ne permit sa apreciem fara marja de eroare ce este mai indicat pentru fiecare client in parte atat din punct de vedere artistic cat si al specialitatii ORGANIZARE EVENIMENTE, personalizand astfel fiecare activitate in parte, indiferent de amplitudine, dimensiune, numar de participanti, buget, target sau derulare in timp si spatiu.
Nu poti fi organizator de eveniment daca nu esti in permanent contact, in permanenta comunicare, atat cu publicul cat si cu artistii in general, viteza cu care evolueaza gusturile si pretentiile artistice, cu care se schimba moda si stilurile din toate zonele artelor nemaifiind demult o noutate pentru nimeni.
De aceea pentru a putea organiza evenimente trebuie obligatoriu tinut cont de toate aspectele mentionate mai sus pe langa urmatoarele calitati absolut necesare in acest domeniu: seriozitate, profesionalism, promptitudine, coordonare, originalitate, bun gust, imaginatie, concentrare, rezistenta la oboseala si stress indelungat si de ce nu - nervi tari si motivatie.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.