Tinind cont de conceptul de Resursa Umana, care reprezinta un concept foarte larg, concept ce contine foarte multe subdomenii de activitate, societatea noastra a venit in intampinarea clientilor sai prin acoperirea partilor cele mai vulnerabile axandu-se pe serviciile de administrare de personal si Calcul salarii(Payroll).
Serviciile noastre de administrare de personal includ:
• Auditul dosarelor de personal. • Gestionarea dosarelor de personal : • Intocmire contracte de munca; • Intocmire acte aditionale ; • Intocmire decizii incetare; • Elaborarea si intocmirea fiselor de post; • Intocmirea criteriilor de evaluare a performantelor profesionale; • Actualizarea periodica a dosarelor de personal, conform prevederilor legale: actualizarea informatiilor privind Casa de asigurari sociale de sanatate, persoane aflate in intretinere, persoane coasigurate, realizarea altor venituri etc.; • Calculul corect, si eliberarea adeverintelor de vechime; • Intocmire documentatie obtinere indemnizatie crestere si ingrijire copil; • Intocmire documentatie concedieri individuale si concedieri colective; • Intocmire,administrare si completarea registrului de evidenta al salariatilor(REVISAL); • Gestionarea relatiilor cu ITM / Casa de Sanatate / Casa de Pensii; • Generarea de rapoarte privind structura personalului: turnover angajaţi, funcţii, membri de familie etc.; • Simulări globale ale costurilor salariale; • Actualizarea retroactivă şi corecterea greşelilor înregistrate în Registrul de evidenţă a salariaţilor. Serviciile noastre de calcul salarii(payroll) includ: • Preluarea şi analizarea procesului intern de salarizare. • Prelucrare documentatie primita de la societate( pontaj, liste prime, certificate medicale,cereri de concediu odihna,fara plata, etc). • Intocmirea listelor de avans. • Intocmirea statelor de salarii. • Intocmirea borderoului cu tichetele de masa care sunt distibuite salariatilor. • Intocmirea fisierelor de incarcare plati bancare. • Intocmirea adeverintelor pentru banci; • Intocmirea adeverintelor de sanatate; • Intocmirea adeverintelor de venit(tip fisa fiscala); • Intocmirea si depunerea Declaratiei 112; • Intocmirea si depunerea Declaratiei 205 privind veniturile anuale realizate de salariati; • Intocmirea,si depunerea de adrese pentru recuperare sume Casa de Asigurari Sociale de Sanatate / Casa de Pensii; • Urmarirea recuperarii sumelor de la Casa de Asigurari Sociale de Sanatate; • Intocmirea fluturasilor de salariali si transmiterea lor; • Generarea rapoartelor salariale detaliate pe centre de cost, departamente, etc; • Calculul şi gestionarea datelor necesare plăţii taxelor şi contribuţiilor către autorităţi.