Ghidul Serviciilor
Ascendis - Training Si Consultanta In Domeniul Dezvoltarii Organizationale, Bucuresti
inapoi la firma 976 vizite
Poza Training management
Foto

Luarea deciziilor este o abilitate esentiala de leadership. Daca stiti cum sa luati la timp decizii bine fundamentate, veti fi capabili sa va conduceti echipele catre performanta. A decide înseamna deseori a face o alegere. A face o alegere necesita o mare varietate de abilitati personale, precum capacitatea de a aduna si procesa informatii, gândire logica, creativitate, asertivitate si empatie fata de problemele si nevoile altor oameni. Dar a lua decizii reprezinta de asemenea o cunoastere aprofundata a tehnicilor si a pasilor procesului de luare a deciziilor.Promisiunea noastra este ca, pâna la finalul acestei sesiuni, sa învatati:

importanta luarii deciziilor;sa prioritizati deciziile, în functie de importanta sau dificultatea lor;sa abordati structurat procesul de luare a deciziilor.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2025
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.