– cerere către Judecătorie, motivată în fapt şi în drept;
– dovada achitării taxei judiciare de timbru în sumă de 100 lei
– dovada disponibilităţii denumirii, valabilă, emisă de către Serviciul Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Ministerului Justiţiei;
– actul constitutiv şi statutul asociaţiei;
– dovada patrimoniului iniţial al asociaţiei – cel puţin un salariu minim brut pe economie, făcută printr-un extras de cont;
– dovada sediului asociaţiei printr-un contract de comodat sau închiriere şi extras de carte funciară valabil;
– in cazul in care viitorul sediu al asociatiei se va stabili intr-un condomeniu (bloc de locuinte), suplimentar, sunt necesare: acordul asociatiei de proprietari precum si avizul vecinilor direct afectati.
– certificatele de cazier fiscal ale membrilor fondatori;
– copie după cartea de identitate al fiecărui membru fondator şi al cenzorului.
– CD/DVD cu documentele constitutive ale Asociatiei in format Word si PDF.