Întocmirea actelor aditionale de modificare a elementelor sau clauzelor contractelor individuale de munca, precum si în legatura cu încetarea contractelor individuale de munca conform informatiilor specifice transmise de client;
Întocmirea si transmiterea Registrului electronic de evidenta a salariatilor;
Întocmirea statelor de plata a salariatilor;
Rapoarte specifice: state de plata, desfasuratoare de contributii, beneficii etc.;
Întocmirea adeverintelor necesare obtinerii de credite bancare pentru veniturile realizate în baza contractelor existente, adeverinte stagiu de cotizare CAS, adeverinte ce atesta calitatea de asigurat în sistemul de sanatate, adeverinte de vechime, adeverinte stagiu de cotizare în sistemul asigurarilor de somaj;
Întocmirea si depunerea declaratiei 112 si a altor declaratii aferente salariilor;
Întocmirea de adeverinte pentru salariati;
Întocmirea si depunerea declaratiei 205;
Întocmirea si depunerea declaratiilor rectificative, daca este cazul;
Completarea ordinelor de plata privind datoriile salariale si informarea lunara a clientului privind datoriile acestuia;
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.