Ghidul Serviciilor
Atec Global Systems - Service Impimante Bucuresti
inapoi la firma 1322 vizite
Poza Despre noi
Foto
Foto
Foto
Foto

Grupul ATEC a avut si are rezultate bune din punct de vedere financiar, avand o continua tendinta de imbunatatire a acestora. Un lucru semnificativ ce dovedeste eficienta si stabilitatea grupului este aceea ca acesta se bazeaza doar pe capital propriu, fara imprumuturi externe sau orice alta forma de finantare indirecta.

Pe langa rezultatele multumitoare pe care le-a obtinut, Grupul ATEC si-a stabilit in mod continuu obiective clare in provinta imbunatatirii acestora si adoptand masuri specifice pentru a le realiza. Planul strategic al grupului este orientat catre:

 

Atingerea acestor obiective se bazeaza pe imbunatatirea si dezvoltarea de produse si servicii, o abordare sistematica in privinta inovatiilor tehnice, utilizarea tehnologie de ultimul varf, instruirea planificata a personalului, urmarirea si analiza necesitatilor pietei si a oportunitatilor pe care aceasta le ofera, obtinerea de parteneriate strategice cu corporatii multi-nationale, plus o administrare inteligenta si echilibrata.

ATEC a adoptat cu perseverenta principiile si practica asigurarii calitatii, atat pentru produsele si serviciile oferite cat si in privinta proceselor interne. ATEC Global Systems S.R.L. a fost certificata conform criteriilor impuse de ISO 9001:2000 in februarie 2002 iar in prezent toate procesele derulate in cadrul firmei sunt in concordanta cu normele ISO 9001:2008, in baza certificatului nr. 1341/3 cu valabilitate pana la data de 19.03.2016.

In cadrul grupului ATEC, consideram sistemul TQM (Total Quality Management - Management Complet al Calitatii) privind modul de operare si de gandire este factorul cheie in succesul oricarei companii robuste, de incredere si competitive.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.