Modulul DataLight Vanzari este proiectat pentru a va asigura o viteza sporita in vanzare, fara a renunta la siguranta datelor si / sau la volumul de informatii necesare in cadrul companiei. Modulul DataLight Vanzari atinge aceste deziderate prin automatizarea si centralizarea inteligenta a principalelor fluxuri de operatiuni, cum ar fi facturarea ofertelor si a comenzilor, inchiderea avizelor, inchiderea avansurilor primite pentru marfa, gestionarea ambalajelor, respectand politicile de preturi, promotii si discount-uri stabilite in modulul Politici de pret. Acest modul pune la dispozitia modulului OLAP BI toate informatiile necesare pentru analize de vanzari detaliate.Beneficii ale modulului DataLight Vanzari
- Creste gradul de comunicare si performanta din cadrul companiei - Datorita integrarii native cu celelalte module ale ERP-ului, acest modul pune la dispozitia tuturor utilizatorilor sistemului informatii valoroase privind produsele si serviciile vandute, soldurile clientilor, stocurile de marfa din fiecare locatie, discount-uri si promotii acordate, clienti limitati / blocati la facturare, etc. Prin aceste informatii clientilor externi si interni ai companiei li se ofera informatii on-line, ceea ce imbunatateste relatia cu acestia.
- Mareste volumul vanzarilor si reduce creditul in piata - Automatizarea operatiunilor de facturare din oferte si/sau comenzi (inclusiv cele sosite din dispozitive mobile de tip PDA), cunosterea on-line a stocurilor disponibile si integrarea cu site-urile e-commerce face ca ritmul de vanzare din companie sa creasca; In acelasi timp, integrarea cu sistemul de limitare la facturare diminueaza riscurile comerciale in cazul clientilor rau platnici sau care au atins plafonul maxim de creditare.
- Acopera integral aspectele activitatii de comert - Indiferent daca compania activeaza in domeniul comertului, productiei sau serviciilor, acest modul ofera toate uneltele necesare pentru operatiunea de vanzari si livrare a produselor in cel mai scurt timp. Mai mult, veti obtine in mod automat toate rapoartele de vanzari cum ar fi:
- Rapoarte de top: topul adaosurilor comerciale, topul clienţilor, topul produselor, topul grupelor de produse, topul agenţilor, etc.- Evoluţie vânzări: pe produs, pe grupe de produse, pe clienţi, pe agenţi, etc.
- Centralizeaza in mod automat datele de la puncte de lucru la distanta - Pentru a oferi informatii actualizate, in timp util, modulul DataLight Vanzari permite atat lucrul on-line, prin conexiuni Internet rapide si sigure, cat si centralizarea informatiilor prin replicare, oferind independenta punctelor de lucru care nu au o conexiune la Internet stabila.
Funcţionalităţi
- Actualizarea automata a stocurilor si soldurilor pe baza documentelor operate in sistem
- Lucrul cu avansuri, rezervări de stoc, operaţiuni în valută, promotii si contracte de discount care acoperă majoritatea situaţiilor întâlnite în cadrul companiilor
- Permite clasificari multiple ale clientilor, cum ar fi zone, rute, agenti, precum si clasificari particulare in functie de specificul companiei
- Automatizeaza operatiunile din ciclul de vanzare, prin transformari "cu un singur clic" oferta → comanda client → comanda furnizor → aviz de insotire → factura clienti.
- Permite generarea automata, simultana, a mai multor documente care insotesc avizul / facura catre clienti : declaratii de conformitate, certificate de garantie, devize de lucrari, etc.
- Limiteaza la facturare (sau blocheza) clientii care au depasit soldul maxim sau nr de zile maxim de credit
- Permite facturarea in bloc a facturilor de distributie sau a facturrilor aferente contractelor (de ex facturi de utilitati)
- Parte integrantă a unei soluţii ERP, special proiectată să răspundă cerinţelor de comunicare între puncte aflate la distanţă, prin lucru on-line pe Internet sau prin replicare
- Sistem multi-societate, multi-valută, multi-limbaj, pentru a ţine evidenţa la mai multe societăţi, în orice monedă, cu posibilitatea de a traduce programul în orice limbă
- Sistem de validare / invalidare a datelor şi restricţionare a accesului la date, conform politicii de securitate stabilite în cadrul companiei
- Integrare cu sistem de automatizare a forţei de vânzare SFA care gestionează operaţiunile de marketing pre-sales, van-sales, post sales si furnizeaza comenzile clienti ce pot fi facturate in bloc sau individual.