Elemente inlocuite:
Uleiul de motor – Pentru evitarea unor uzuri premature, este recomandata schimbarea uleiului la un interval de maxim 15000 km sau 1 an de zile. Acesta trebuie mentinut in conditii cat mai bune in motor, indeplinind urmatoarele functii:
Filtru ulei – are rolul de a retine impuritatile din ulei. Aceste pot fi de natura metalice, desprinse de pe piesele în miscare, sau depuneri rezultate în urma procesului de ardere. Elementul de filtrare este pe baza de hârtie si trebuie sa retttina particule de dimensiuni foarte mici, de ordinul micronilor.
Filtru aer – filtrul de aer reprezinta singura protectie a unui motor împotriva potentialelor particule externe. Durata de viata a unui motor este determinata de viteza de absorbtie a contaminantilor abrazivi. Aproximativ 1 g de praf per centimetru patrat este suficient pentru distrugerea unui motor.
Filtru combustibil – Un filtru de combustibil ofera protectie pentru sistemele de alimentare cu injectie directa/indirecta prin retinerea impuritatilor rezidurilor si apei din combustibil. Combustibilul filtrat ofera o performanta mai mare si un regim optimizat sistemului de injectie. Inlocuirea regulata a filtrului de combustibil asigura o buna functionalitate a motorului cu un maxim de eficienta si minim de consum de carburant.
Filtru polen – are rolul de a filtra aerul din habitaclu de impuritati (praf, insecte , polen, alergeni), protejeaza sanatatea pasagerilor, elimina mirosul neplacut din interior, mentinand instalatia de climatizare igienizata. Recomandam achizitionare de filtre de polen cu carbon activ, acestea fiind mult mai eficiente.