În procedura de recuperare a creanţelor, desfăşurăm în cadrul Cabinetului următoarele activităţi:
- Notificarea debitorilor prin intermediul birourilor de Executori (acţiune pre-executare)
- Consultan?ă juridică cu privire la constituirea dosarului de executare silită şi a cererii de executare
- Consultan?ă cu privire la alegerea Biroului de Executori unde se depune cererea de executare
- Consultan?ă cu privire la alegerea căilor de executare silită;
- Asisten?ă si reprezentare în fa?a instan?elor de executare;
- Redactarea eventualelor întampinări si/sau contesta?ii la executare, şi susţinerea acestora în fa?a instan?elor de judecată;
- Promovarea ac?iunilor de validare a popririlor;
- Monitorizarea permanentă a dosarelor aflate în portofoliu;
- Raportarea periodică a stadiului dosarelor către clien?i;
- Analiza de portofoliu conform specificului fiecărui client;
- Prezentăm propuneri de îmbunătăţire a procesului de recuperare creanţe în vederea eficientizării activităţii de colectare creanţe şi executări silite a clienţilor noştri;
- Furnizarea informaţiilor sistematizate privind modalităţile şi formele de executare silită întreprinse în dosare, gestionate pe un volum mare de cazuri.
În vedere eficientizării activită?ii noastre, precum ?i pentru a u?ura activitatea de raportare a Birourilor de executori judecătore?ti, am dezvoltat împreună cu specialistul nostru în IT, o platformă informatică cu accesare on-line, securizată, la care vor avea acces cu user ?i parolă atât clien?ii no?tri pentru a vedea stadiul dosarelor, cât ?i personalul Birourilor de executare pentru a vedea informa?ii actualizate necesare solu?ionării dosarelor.