Cabinetul de avocatura pune la dispozitia dvs o serie completa de activitati juridice specifice:
- consultanta juridica in orice domeniu de drept din aria competentelor sale
- asistenta si repezentare in litigii – judecatorii, Tribunale, Curti de Apel, Inalta Curte de Casatie si Justitie
- redactari, modificari si interpretari contracte civile si comerciale
- redactari cereri de chemare in judecata, intampinari, cereri reconventionale, chemari in garantie, interventii in nume propriu
- redactari concluzii scrise (note scrise) in dosare aflate pe rol, indiferent de instanta
- intocmiri acte specifice departamentului HR ( contracte indivduale de munca cu clauze specifice- neconcurenta, mobilitate, fidelitate – , fise de post, acte aditionale pentru CIM, contracte colective de munca la nivel de unitate, regulamente interne, documentatie privind cercetarea disciplinara)
Alaturi de consultanta general cunoscuta ce se desfasoara pe parcursul unei ore standard ( se poate prelungi la nevoie), , Cabinetul vine in intampinarea dvs si cu produse mai complexe ce pot fi aplicabile atunci cand este vorba de un caz ce nu poate fi analizat si discutat in totalitate in cadrul consultantei obisnuite.
Astfel,
Indiferent ca sunteti persoana fizica sau persoana juridica, Cabinetul nostru ofera si urmatoarele modalitati de colaborare , in functie de necesitati:
“PACHETUL DE CONSULTANTA ” cuprinde:
- - a) intalnirea propriu-zisa cu clientul. In cadrul acesteia, clientul face cunoscute detaliile spetei juridice, ofera informatii suplimentare, la solicitarea avocatului in masura in care acestea sunt necesare, se prezinta documentele pe care clientul conisdera ca se bazeaza afirmatiile sale; daca avocatul va considera oportun si din discutii reiese necesitatea remiterii si a altor documente, clientul le va prezenta ulterior avocatului, inainte de urmatoarea etapa. Avocatul preia toate actele care sustin speta.
- - b) analiza documentelor;
- - c) cercetarea intregii legislatii cu incidenta in speta supusa analizei legale
- - identificarea posibilelor solutionari juridice a spetei
- - redactarea opiniei legale de catre avocat. In cuprinsul acesteia se vor regasi, dupa caz, interpretarea documentelor, inserarea sau numirea textelor legale cu aplicabilitate directa sau indirecta, detalierea concluziilor legale si ,dupa caz, aratarea posibilittii de solutionare.
- - intalnirea cu clientul pentru predarea lucrarii si pentru clarificarea eventualelor nelamuriri ale acestuia.
“COLABORARE PUNCTUALA”- acest pachet ofera :
- - a) asistarea sau reprezentarea, dupa caz, a clientului , daca acesta solicita servicii de specialitate intr-un caz litigios.De regula, este urmarea fireasca a ‘Pachetului de consultanta”, deoarece inainte de preluarea unui caz litigios, trebuie ,in prealabil, studiate documentele. In acest caz, onorariul aferent acestui pachet va fi diminuat cu un procent de pana la 20%.
- b) pe proiecte de lucrari. ex: redactare diferite documente, asistenta/reprezentare in cazuri punctuale care exclud prezenta in instanta a avocatului, emitere opinii legale asupra unor aspecte legale ce prezinta interes pentru client.
“ABONAMENTE LUNARE”-
Pachetele de abonament sunt structurate diferentiat, in functie de numarul de ore inclus si domeniile de interes ale clientului.
De asemenea, acestea sunt gandite diferit pentru persoanele fizice si pentru persoanele juridice.
MODALITATI DE COLABORARE LA DISTANTA: .
- Acest tip de colaborare vine in intampinarea clientilor care nu se afla in Bucuresti ( ci oriunde in Romania sau in strainatate) insa doresc sa inceapa o colaborare cu Cabinetul. NU mai este importanta prezenta fizica a avocatului pentru ca acesta sa va ofere servicii calitative, menite a va rezolva problemele de natura legala.Cabinetul practica cu succes si colaborarea la distanta folosind metode moderne de comunicare cu clientii sai.
- Astfel, pentru discutiile pre-contractuale ( si ulterioare, pe tot parcursul colaborarii), in vederea stabilirii granitelor si conditiilor de colaborare, se pot folosi telefonul, skype-ul, e-mail-ul.
- Pentru rapiditatea transmiterii documentelor intre Cabinet si client se folosesc : fax-ul, e-mail-ul, posta rapida ( pentru documente originale).
- Pentru plata onorariilor aferente serviciilor prestate: western union / MoneyGram( sume mari/valuta) sau depunere directa in contul Cabinetului. Colaborarea se va desfasura in baza contractelor de asistenta juridica standard sau personalizate, in functie de lucrarile care vor trebui executate.avocat Laura Herescu 0722.33.80.81