Te pot ajuta:
Cum înva?ă adul?ii
Spre deosebire de copii ?i adolescen?i, adul?ii înva?ă bazându-se pe experien?a personala, ceea ce permite trainer-ului să folosească o paletă diversă de activită?i. Adesea, adul?ii ?tiu clar de ce aleg să înve?e engleza ?i care le este scopul. Î?i cunosc nevoile, au a?teptări, dar ?i obiective clare ?i sunt condu?i de o motiva?ie. Sunt disciplina?i ?i dispu?i să facă fa?ă ?i să depă?ească plictiseala.* (Au o abordare ra?ională, sistematizată, vor să î?i structureze cuno?tin?ele ?i să le a?eze pe un e?afodaj coerent. Rămâne, însă, ?i la ei importantă …)
Cel mai des, folosesc ca metodă de predare CLT (Communicative Language Teaching), abordare care îi expune pe cursan?i la limba în uz ?i permite dezvoltarea abilităţilor cursanţilor de a folosi cu succes cunoştinţele acumulate, în diverse contexte sociale, formale sau informale. Se pune accentul în special pe fluen?a ?i apoi pe acurate?e, sesiunile de training bazându-se pe: discu?ii, dezbateri, jocuri lingvistice, jocuri dramatice (role play) etc.
Materialele folosite sunt menite să sprijine caracterul interactiv al lec?iilor, cuvintele fiind asimilate în context. Este încurajată interactivitatea, rolul meu fiind acela de facilitator al activită?ilor de învă?are.
Temele sunt alese în funcţie de nevoile fiecărui cursant (limbaj cotidian, engleza pentru afaceri, pentru secretare şi asistenţi personali etc.).