Ghidul Serviciilor
Beautiful Minds - Gradinita Bucuresti
inapoi la firma 256 vizite
Poza Materiale folosite
Foto

De ce sunt importante materialele in abordarea Reggio Emilia?
Materialele sunt atent alese pentru a stimula copiii, pentru a-i aduce mai aproape de natura si de principiile Reggio.

Materialele ii ajuta sa descopere mediul, sa se descopere pe ei, sa descopere forme, mirosuri, texturi etc.
Spunem Nu televizorului, tabletelor sau telefoanelor si ne concetram pe tot ce ne ofera mediul inconjurator.
Materialele folosite in centrul Reggio sunt inspirate din mediul inconjurator si din viata zilnica:

Ce materiale folosim:

Materiale naturale: bucati de lemn, scoarta de copac, frunze, conuri de brad, pietre, pamant, nisip, ghinde, conuri de brad, scoici, gheata. Pentru ca multe dintre aceste materiale sunt culese direct de copii, ii incurajam pe acestia sa iubeasca natura, sa vada in aceasta un prieten de joaca.
Materiale reciclabile: role carton, capace, nasturi, resturi material textile, sticle etc. Copiii isi dezvolta imaginatia si descopera ca aproape orice obiect  poate fi transformat in arta si arta intr-o distractie.
Materiale artistice:acuarela, lut, plastilina, pietre colorate,materiale de hartie,margele, creta, pene, paste, etc.
Prin utilizarea unei palete largi de materiale dezvoltam latura artistica a copilului.

Materiale stiintifice :harti, microscop, schelet uman, corpuri ceresti etc.
Materiale didactice: planse de lucru,carti tematice.
Lumina- Retroproiector
Oglinzi
 

Pornind de la principiile Reggio consideram ca un copil chiar si  in educatia timpurie nu este prea mic sa foloseasca materiale precum cele mentionate mai sus ci din contra un copil de 3 ani de exemplu  poate cunoaste harta lumii, organele umane si cum functioneaza acestea, planetele si locul Pamantului in Univers.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.