Activitatea de administrare tehnica este cea mai vizibila activitate, de ea depinzând comfortul, siguranta si de ce nu, linistea proprietarilor. Acest serviciu presupune planificarea, organizarea, conducerea, coordonarea, controlul activitatilor de întretinere si dezvoltare optima a proprietatii, potrivit intereselor proprietarilor, a deciziilor acestora si a resurselor alocate
Verificarea periodica a starii subsolului, cailor de acces în imobil, palierelor si ghenelor
Verificarea functionarii instalatiei electrice
Întocmirea referatelor privind interventiile la partile comune
Prezentarea ofertelor furnizorilor de servicii în vederea aprobarii comitetului executiv al asociatiei de proprietari
Supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora
Participarea la receptia lucrarilor alaturi de comisia formata din membrii asociatiei desemnati
Procurarea materialelor necesare întretinerii si reparatiilor curente proprietatii comune a asociatiei de proprietari
Urmarirea realizarii contractelor încheiate de asociatia de proprietari cu furnizorii de bunuri si servicii
Afectuarea a mici interventii pentru buna functionare a instalatiilor de pe proprietatea comuna, în cadrul programului administrativ negociat la semnarea contractului
Mentinerea relatiei de comunicare cu proprietarii din asociatie
Întretinere si mici reparatii
Efectuarea de mici reparatii la elementele proprietatii comune (înlocuire becuri/ lampi, intrerupatoare, elemente de închidere la usi sau ferestre, etc). Pentru acestea, costul materialelor folosite este suportat de catre asociatie dar este semnificativ mai mic decât în cazul angajarii unor terte companii.