Pachetul de administrare tehnica cuprinde urmatoarele servicii:
calculul consumurilor în functie de indexul contoarelor de bloc sau al contoarelor individuale, daca acestea exista, conform prevederilor legale si a regulamentului asociatiei privind modul de distributie a cheltuielilor si în functie de normele metodologice de repartizare a consumurilor, acolo unde nu exista contorizare la nivel de asociatie de proprietari;
procurarea mijloacelor materiale necesare întretinerii curente ale elementelor proprietatii comune; raspunderea asupra integritatii acestora;
înstiintarea comitetului executiv si luarea masurilor necesare pentru efectuarea la timp si eficient a lucrarilor de întretinere si reparatii;
participarea la perfectarea contractelor si urmarirea realizarii acestora cu persoane fizice sau juridice pentru: reparatii, închirierea unor spatii sau elemente din proprietatea comuna, activitati sociale si alte tipuri de activitati;
supravegherea personalului angajat de asociatia de proprietari pentru curatenie, încarcarea si evacuarea gunoiului menajer, paza si alte activitati, cu privire la îndeplinirea obligatiilor contractuale si, în caz de încalcare a acestora, sesizarea comitetului executiv;
inspectarea periodica a proprietatii comune în vederea înlaturarii defectelor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari (scurgeri de apa etc.).
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.