Această ofertă de servicii se adresează următoarelor categorii de proprietari:
- investitori care au achiziţionat proprietăţi imobiliare ca plasamente financiare şi care nu doresc să se implice direct în administrarea acestora;
- persoane care au plecat definitiv în străinătate şi care deţin proprietăţi în ţară;
- persoane care au moştenit proprietăţi sau cărora li s-au retrocedat proprietăţi şi doresc administrarea acestora;
- persoane care îşi părăsesc temporar domiciliul şi care, pe perioada cât lipsesc optează pentru o administrare profesionistă a proprietăţii;
- societăţi comerciale care au în proprietate imobile cu destinaţia de birouri, locuinţe sau spaţii comerciale şi pentru care administrarea directă a acestora este dificilă sau nu face parte din obiectul propriu de activitate;
- tuturor persoanelor fizice şi juridice care deţin proprietăţi imobiliare şi care doresc administrarea acestora prin servicii specializate;
- proprietari care ar dori să ofere spre închiriere proprietăţile lor, pe perioade diferite;
SC BLOMI ADMINISTRARE IMOBILE SRL asigură pe bază de contract de administrare următoarele servicii:
- administrarea documentelor proprietăţii (fotocopii);
- administrarea contractelor de întreţinere pentru instalaţiile deţinute;
- asigurarea de personal specializat (instalator, electrician, zidar, zugrav, administrator, contabil, avocat etc.);colectarea chiriilor;
- gestionarea sumelor de bani încasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzătoare;
- transferuri băneşti în ţară şi în străinătate;
- verificarea şi plata facturilor (intreţinere, apă, energie electrică, telefon, TV, cablu), a impozitelor, taxelor etc.;
- asigurarea proprietăţii şi urmărirea încasării despăgubirilor;
- reprezentarea intereselor proprietarului faţă de terţi (autorităţi publice, societăţi de furnizare a utilităţilor, asociaţii de proprietari etc.);
- reprezentarea fiscală ;
- obţinerea de aprobări, modificări contracte utilităţi (telefon, energie electrica) la inchirieri către persoane juridice;
- administrarea lucrărilor de renovare şi amenajare stabilite de proprietar;
- vizitarea regulată a proprietăţii;
- urmărirea comportării în timp a construcţiei, verificarea şi evaluarea stării generale a proprietăţii;
- sprijin la închirierea proprietăţii;
- încheierea de procese verbale de predare/preluare a proprietăţii;
- inspectarea proprietăţii şi a stării acesteia la terminarea contractului de închiriere;
- servicii suplimentare (curăţenie, menaj, pază etc.);
Valoarea contractelor se stabileşte în funcţie de serviciile contractate.