Diagnosticul organizatiilor in scopul evaluarii potentialului de imbunatatire pentru dezvoltarea managementului performant
- A.1 Diagnostic multicriterial pe baza modelelor de management ISO, TQM si KAIZEN
- A.2 Stabilirea programului de implementare adecvat intereselor de afaceri ale organizatiei (Road Map)
B. Programe de consultanta
- B.1 Implementarea Sistemului de Management al Calitatii conform ISO 9001
- B.2 Implementarea Sistemului de Management de Mediu conform ISO 14001
- B.3 Implementarea Sistemului de Management Integrat conform ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
- B.4 Implementarea programului de dezvoltare a managementului performant in cadrul organizatiei
- B.5 Evaluarea satisfactiei clientilor
- B.6 Evaluarea satisfactiei personalului
- B.7 imbunatatirea comunicarii interne
C. Cursuri in domeniile: Managementului Calitatii, TQM, LeadershipC.1 Managementul Calitatii
- C.1.1 Managementul prin Calitate
- C.1.2 Managementul prin calitate - Elaborarea politicii in domeniul calitatii
- C.1.3 PDCA-ul Managementului prin Calitate
- C.1.4 Managementul proceselor
- C.1.5 Managementul prin Calitate - Proiectarea SMQ
- C.1.6 Metode de rezolvare a problemelor calitatii
- C.1.7 Auditul intern al calitatii - curs pentru certificarea auditorilor interni
- C.1.8 "Scoala de Audit" - curs pentru certificarea auditorilor externi
- C.1.9 Managementul in linia de productie. Rolul maistrului
C.2 Sisteme Integrate de Management
- C.2.1 Sisteme Integrate de Management: calitate - mediu - securitatea muncii
- C.2.2 Integrarea componentelor de mediu si securitatea muncii in cadrul unui Sistem de Management al Calitatii
- C.2.3 Auditul sistemelor integrate de management: calitate - mediu - securitatea muncii
C.3 TQM (Managementul Calitatii Totale)
- C.3.1 TQM - modelul EFQM - criterii de evaluare
- C.3.2 Cum sa crestem profitul companiei prin calitate (tranzitia de la ISO 9001 catre TQM si KAIZEN)
- C.3.3 Stabilirea politicii si strategiei companiei
- C.3.4 Identificarea constrângerilor majore (Bottle Neck) ale companiei si tehnici pentru cresterea performantei acesteia
- C.3.5 Managementul strategic si managementul zilnic
- C.3.6 Tehnici de grup pentru rezolvarea problemelor manageriale
- C.3.7 imbunatatirea proceselor - Identificarea principalelor procese care necesita imbunatatirea performantelor
- C.3.8 Tehnici de grup pentru rezolvarea problemelor din proiectare si productie ale companiei
- C.3.9 Managementul proiectelor