Sunt oameni in jurul nostru care ne atrag atentia de la prima vedere. Au ceva deosebit, felul in care arata, in care vorbesc, in care ne conving. E ceea ce numim personalitate, si ea e expresia unei identitati. Acelasi lucru se intampla si cu brandurile. Pe unele le tinem minte, rezonam cu ele, sau chiar ne place sa ne asociem cu ele, pentru ca inseamna ceva pentru noi. Altele trec pur si simplu neobservate si nu ne marcheaza viata in nici un fel.
Brandul produsului sau serviciului tau in care categorie este? Are o personalitate clara si distincta, se observa printre celelalte si nu exista nici un risc sa fie confundat cu produse similare de catre clientii tai? Pentru ca daca da, din pacate banii lor s-ar putea duce la competitie.
Dar un brand puternic incepe din interior si reflecta cultura organizationala, acel set de valori unice ale unei companii. Brandul extern (comercial) trebuie sa fie in deplina concordanta cu brandul intern, iar brandingul de organizatie se defineste incepand cu oamenii din companie.
Prin pachetul ‘Define your core’ definim identitatea de baza a brandului si cum am dori sa fie perceput astfel incat sa fie atragator si memorabil pentru clienti/consumatori, dar consecvent in acelasi timp cu brandul organizational. Odata definita aceasta identitate, ea se va regasi in toate punctele de intalnire a clientilor cu produsul, pentru o experienta consistenta care sa intareasca credibilitatea si increderea in brandul respectiv, si ca urmare sa creasca posibilitatea de a-l cumpara.