Verificarea se face pe baza unor standarde create şi acceptate de către industria de publicitate, asigurându-se comparabilitatea datelor. Participarea editorilor, a agenţiilor şi a clienţilor de publicitate în procesul de creare a acestor standarde, precum şi controlul exercitat de acestea pe parcursul auditurilor, garantează credibilitatea cifrelor de difuzare verificate.
Verificarea se face de către o firmă internaţională de expertiză contabilă, care garantează independenţa şi profesionalismul verificărilor. Controalele se fac în mod continuu şi pe aceleaşi perioade la fiecare publicaţie, aceasta contribuind la comparabilitatea cifrelor verificate. Rezultatele sunt publicate într-un format standard.
Pe baza datelor obţinute sunt posibile analize de piaţă obiective.
Editorii pot folosi cifrele CPM (cost pe mie) corespunzătoare publicaţiilor pe care le editează. CPM a devenit la nivel internaţional un indice de evaluare a costurilor de publicitate şi reprezintă costul real pe care un cumpărător de publicitate trebuie să îl plătească pentru ca mesajul său să fie difuzat în 1000 de exemplare. În mod standard, CPM se calculează cu formula: CPM = cost reclamă x 1000 / tiraj difuzat
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.