- Evaluarea de risc la securitatea fizica este un document prin care un specialist determina masurile care trebuie luate pentru a evita eventuale neplaceri create de furturi sau alte vulnerabilitati ale spatiului în care se desfasoara afacerea ta.
- Identificarea si cunoasterea riscurilor îti permite o prioritizare a masurilor de securitate, în functie de probabilitatea aparitiei lor astfel ca tu sa ai toate informatiile necesare pentru apararea bunurilor si angajatilor tai.
Ce firme au obligatia de a detine Analiza la risc la securitatea fizica?
Analiza de risc la securitatea fizica este un document obligatoriu pentru toate societatile comerciale, indiferent de natura capitalului social, care detin bunuri sau valori cu orice titlu si sunt obligate sa asigure protectia acestora.
Lista entitatilor care trebuie sa asigure paza bunurilor sau a valorilor cu orice titlu detinute se regaseste in Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
Ce documente sunt necesare pentru Evaluarea de risc la securitatea fizica?
Documentele necesare elaborarii raportului de risc sunt urmatoarele:
- Certificatul de inregistrare a societatii la ONRC;
- Actul de proprietate asupra terenului sau contractul de inchiriere a spatiului/terenului;
- Planul de paza;
- Proiectul sistemului tehnic de securitate;
- Schita obiectivului;
- Contractul de prestari servicii cu societatea specializata de paza;
- Contractul de prestari servicii de monitorizare si interventie;
- Organigrama societatii;
- R.O.I./R.O.F./politici de securitate;
- Situatia evenimentelor infractionale care au avut loc an ultimul an in societate;
- Asigurari de persoane/bunuri.