Cele mai intalnite operatiuni de actualizare sau rectificare ale cadastrului sau cartii funciare sunt:
ACTELE NECESARE PENTRU ACTUALIZARE / RECTIFICARE CADASTRU, MODIFICAREA LIMITEI DE PROPRIETATE SI/SAU MODIFICAREA SUPRAFETEI TERENULUI:
1. Extras de carte funciara pentru informare – copie xerox; 2. Documentatia cadastrala existenta – copie xerox; 3. Actele de proprietate – copii xerox; 4. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor (BI / CI / certificat de inregistrare – persoane juridice) – copii xerox; 5. Acordul bancii privind actualizarea/rectificarea (dor daca terenul este ipotecat) – in original; 6. Adeverinta numar postal (unde este cazul) – copie legalizata; 7. Dovada scoaterii terenului din circuitul agricol (unde este cazul) – copie legalizata; 8. Declaratie notariala din care sa rezulte ca proprietarul / proprietarii sunt de acord cu modificarea limitelor de proprietate si a suprafetei imobilului – in original.