CAMPANII DE INFORMARE CLIENT
Campaniile de informare a clientilor sunt foarte eficiente si lasa o impresie pozitiva in randul acestora. Indiferent ca mesajul dumneavoastra catre client se refera la o situatie temporara, la un nou serviciu sau la o noutate aparuta in relatia cu clientul, Call Center Services va indeplineste scopul propus. Elaboram mesajul, gestionam baza de clienti caruia i se adreseaza, informam si va raportam rezultatele, totul, intr-un singur pachet de servicii.
CAMPANII DE MULTUMIRE CLIENT
Campaniile de multumire client au un efect pozitiv in fidelizarea clientului. Cu diferite ocazii, clientii sunt sunati pentru urari, felicitari sau a fi intrebati daca au vreo solicitare cu privire la serviciile furnizate. Call Center Services elaboreaza mesajul, gestioneaza baza de clienti caruia i se adreseaza, informeaza si va raporteaza rezultatele, totul, intr-un singur pachet de servicii.
INFORMARE SCADENTA DE PLATA
Situatiile in care clientii intarzie cu plata pot fi evitate printr-un apel de reamintire. Numeroase avantaje sunt evidentiate printr-o astfel de actiune: mod profesional de tratare a clientului ceea ce duce la fidelizarea lui, reducerea costurilor, efectuarea platilor la timp de catre client, evitarea acestor situatii pe viitor de catre client.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.