Sondajele de opinie sunt un excelent instrument de marketing. Ele au o larga scala de aplicabilitate si va ajuta in luarea celor mai bune decizii. Call Center Services creaza si deruleaza sondajele, analizeaza si raporteaza rezultatele firmei dumneavoastra.
AVANTAJELE SONDAJELOR DE OPINIE:
- Analizeaza impactul produselor sau serviciilor dumneavoastra asupra clientului final
- Ofera informatii despre gradul de satisfactie a clientului vis-a-vis de produsele sau serviciile utilizate
- Compara perceptia clientului asupra produselor dumneavoastra versus produsele competitive
- Analizeaza perceptia clientului asupra marcii, produselor si serviciilor, explicand motivele de alegere sau respingere
- Furnizeaza informatii despre preferintele clientilor, alegerile si motivatiile lor
- Va ofera posibilitatea de a tine cont de dorintele clientului in luarea deciziilor strategice
- Ofera informatii timpurii asupra unor eventuale nemultumiri si capacitatea de a lua masuri proactive
- Sunt o excelenta unealta de fidelizare a clientului
- Posibilitatea de a folosi rezultatele sondajului ca si intrument de evaluare a angajatilor
- Furnizeaza informatii despre perceptia angajatului fata de compania dumneavoastra, gradul de satisfactie si fidelizare (daca se adreseaza angajatilor)
- Ofera imaginea conducerii vazuta prin ochii angajatului (daca se adreseaza angajatilor)
- Ajuta in luarea deciziilor de marketing
- Masoara impactul anumitor promotii si compara preferintele clientului pentru mai multe tipuri de produse
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.