Politica în domeniul calitatii face parte integranta din politica generala a firmei noastre si mobilizeaza întregul personal sa se concentreze pe calitatea produselor furnizate în vederea îndeplinirii tuturor exigentelor, precum si a cerintelor legale în vigoare. Sistemul de management al calitatii adoptat conform standardului ISO 9001:2000 ajuta firma la cresterea satisfactiei clientilor si asigura cadrul pentru o îmbunatatire continua a produselor si serviciilor sale. Eficacitatea cu care oferim produse ce îndeplinesc în mod constant cerintele impuse a condus la încredea deosebita pe care ne o acorda atît clientii, cît si angajatii.
Obiectivul principal în politica SC CARDINAL SRL este construirea succesului în afaceri prin satisfacerea clientului si îmbunatatirea continua a relatiei cu acesta. Pentru îndeplinirea acestui obiectiv, firma aplica urmatoarele principii: – Orientarea catre client – Punerea în aplicare a politicii privind calitatea – Îmbunatatirea continua a produselor, precum si a eficacitatii sistemului de management al calitatii – Implicarea si motivarea personalului – Mentinerea unui proces de instruire continua a întregului personal – Asigurarea unei relatii reciproc avantajoase cu furnizorii – Marirea prestigiului organizatiei noastre în raport cu clientii