Ghidul Serviciilor
Carpatair
inapoi la firma 143 vizite
Poza Servicii pasageri
Foto

1. Rezervarea

Puteti face rezervarea alegand una din metodele urmatoare:

Accesati www.carpatair.com si faceti rezervarea on-line cu cel mult 24 de ore inainte de plecare.

Contactati Carpatair Call_Center.

Contactati agentiile de bilete Carpatair.

2. Confirmarea

 

Atunci cand faceti rezervarea pe website-ul nostru, veti primi o confirmare prin e-mail cu detaliile de itinerariu, numita confirmarea itinerarului. Iata de ce este foarte important sa primim adresa dv. de email corecta si valida.
Atunci cand rezervati biletul prin Call Center sau de la agentia de bilete, puteti primi confirmarea prin email sau fax.
Confirmarea contine informatii detaliate despre calatorie, cum ar fi itinerarul, tarifele, taxele, costul serviciilor, forma de plata etc.
 
3. Informatii generale cu privire la rezervare si cumpararea biletului 
 
Informatiile de care aveti nevoie inaintea rezervarii si/sau cumpararii biletelor de avion sunt urmatoarele:

Itinerarul
Pretul total al biletului, specificand tariful, taxele de aeroport si alte taxe
Conditiile biletului
Posibilitatea de a modifica datele de calatorie si in ce conditii

Posibilitatea de a primi rambursare partiala sau totala a pretului biletului si conditiile in care se poate face acest lucru
Limita de timp pana la care se poate achita biletul in avans
Tipul de bilet: bilet electronic sau clasic
Greutatea maxima admisa a bagajului de cala si a bagajului de mana inclusa in pretul biletului (inclusiv taxa pentru excesul de bagaj daca este cazul)
Numele companiei aeriene care opereaza pe ruta solicitata
Timpul minim necesar pentru check-in si imbarcare

Informatii cu privire la procedurile aplicate in cazul pierderii biletului
Moneda in care a fost emis biletul
Modalitati de plata: in numerar / carte de credit / transfer bancar

 

Dupa ce v-ati informat cu privire la toate aceste detalii, puteti solicita emiterea biletului. 

La achizitionarea biletului, va recomandam sa cititi Conditiile generale de calatorie. 
 
4. Servicii speciale si asistenta 

In cazul in care solicitati servicii speciale sau asistenta speciala, acest lucru trebuie specificat la momentul rezervarii biletului.

5. Detalii de plata

 

Daca alegeti sa rezervati biletul pe website-ul nostru, singura modalitate de plata acceptata este prin cartea de credit. Daca alegeti sa cumparati biletul prin Call Center sau prin agentia de bilete, aveti la dispozitie si alte modalitati de plata, cum ar fi:

Depozit: O data ce s-a emis si expediat factura pro-forma, puteti depune banii la oricare din agentiile bancare partenere. Nu aveti nevoie de un cont in banca si nu se plateste comision bancar. Daca nu aveti posibilitatea de a primi factura pro-forma prin email sau fax, va putem trimite detaliile printr-un SMS pe telefonul dv. mobil. Dupa achitarea facturii pro-forma, veti primi biletul fie prin e-mail sau fax, fie il puteti ridica de la aeroport inaintea plecarii. Puteti primi seria biletului tot prin SMS.

Transfer bancar: O data ce s-a emis si expediat factura pro-forma, puteti transfera suma specificata pe factura in contul nostru bancar. Daca nu aveti posibilitatea de a primi factura pro-forma prin email sau fax, va putem trimite detaliile printr-un SMS pe telefonul dv. mobil. In acest caz, aveti nevoie de un cont in banca si trebuie achitat un comision bancar. Dupa achitarea facturii pro-forma, veti primi biletul prin e-mail sau fax sau il puteti ridica de la aeroport inaintea plecarii. Puteti primi seria biletului tot prin SMS.

Plata cu cartea de credit: Daca ati ales rezervarea on-line, singura modalitate de plata este prin cartea de credit (se accepta Visa, MasterCard, American Express). Vi se vor solicita toate detaliile necesare si tranzactia va fi prelucrata imediat, sub protectie 3D. Agentiile de bilete Carpatair accepta si carti de credit, Visa si MasterCard.

Plata in numerar: Daca va este mai convenabil, puteti plati factura pro-forma in numerar la oricare agentie de bilete Carpatair din Romania si din strainatate. In acest caz, vi se va elibera biletul sau confirmarea itinerarului (in cazul biletului electronic) pe loc. Cititi mai multe despre Agentiile de bilete Carpatair.
 
La cumpararea biletului, va recomandam sa cititi Conditiile generale de calatorie.

6. Modificari sau anulari 

Daca doriti sa va schimbati sau sa va anulati rezervarea, va rugam sa contactati Carpatair Call Center sau agentiile de bilete Carpatair.

7. RECONFIRMARE

Va sfatuim sa va reconfirmati rezervarea cu 24 de ore inainte de plecare. Acest lucru se poate face contactand Carpatair Call Center.

 
Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.