Cel mai prietenos program de gestiune!
CUI SE ADRESEAZA:
Tuturor tipurilor de magazine:
- - Supermarket-uri si minimarket-uri
- - Confectii si incaltaminte
- - Fast-food-uri si cofetarii
- - Materiale de constructii
- - Decoratiuni, parfumerii
- - Piese auto; etc.
De orice dimensiune:
- - De la cele mai mici afaceri pana la magazine cu zeci de mii de articole
- - Poate conecta prin internet pana la 20 de magazine
- - Poate lucra cu pana la 20 de puncte de vanzare intr-un magazin
- - Pentru cele mai mari afaceri se interfateaza cu solutii ERP (Navision, SAP, etc.)
Luarea unei decizii pentru implementarea unei solutii de vanzare si gestiune este una din cele mai dificile in dezvoltarea unei afaceri. Sunati ACUM la 021-3278727 pentru a testa gratuit 30 de zile programul Sedona Retail si a va convinge de utilitatea acestuia.
Datele introduse in perioada de proba se pastreaza dupa cumparare sau se pot exporta catre alt program.
PRETUL CUPRINDE:
- - O licenta de front-office plus doua licente de back-office, ce se pot instala pe acelasi computer sau pe computere diferite (aflate in retea locala sau prin internet).
- - Toate functionalitatile si modulele: fidelizare clienti, cele 4 interfete de vanzare, conectare la toate tipurile de echipamente (cu exceptia terminalului de inventariere), toate rapoartele.
- - Instalare si instruire gratuite prin internet si telefon.
- - Adaugari gratuite de functionalitati generale (ce pot fi folosite si de alti utilizatori). Acestea se pot comanda in primele 30 de zile si se implementeaza in maxim 30 de zile.
- - Asistenta gratuita telefonica 30 de zile de la instalare.
Noi stim cei ii trebuie magazinului tau! Experienta de peste 9 ani in domeniu ne ajuta sa intelegem exact nevoile unei afaceri.
PRINTRE FUNCTIONALITATILE PROGRAMULUI MENTIONAM:
- Toate rapoartele de contabilitate primara: registru de casa, jurnale cumparari/vanzari, fisa de magazie, fisa de inventariere, s.a.
- Rapoarte de stocuri per gestiuni si per furnizor; rapoarte de vanzari complexe cu interpretare grafica; raport de activitate per operator; ş.a.
- Gestiuni multiple; transfer de stocuri intre gestiuni sau intre puncte de lucru.
- Alarme stoc minim si epuizare stoc.
- Gestiuni multiple; transfer de stocuri intre gestiuni sau intre puncte de lucru.
- Gestionare nomenclatoare de articole, clienti, furnizori.
- Posibilitate introducere NIR-uri externe si NIR-uri cu diferite forme de discount.
- Oferă 4 skinuri diferite pentru front-office, schimbabile in functie de tipul afacerii sau după preferinte
- Efectuare monetar, atat din front-office cat si din back-office.
- Front-office-ul se poate folosi: integral cu monitor touch-screen (fara tastatura si mouse); cu computer obisnuit; cu tastatura POS programabila.
- Modulul back-office se poate instala pe computer diferit pentru a nu intrerupe activitatea de vanzare la efectuarea operatiunilor de gestiune.
- Fidelizare clienti prin Carduri de fidelitate sau Carduri cadou (Gift Card-uri).
- Bon in asteptare. Se poate prelua clientul urmator cu punerea vanzarii incepute in asteptare.
- Interfata completa de retur produse. Se pot selecta doar anumite produse de pe bon pentru retur.
- Conectare la cantare cu etichetare sau cantare cu transmitere a greutatii.
- Pe imprimantele fiscale se pot tipari si facturi sau diverse bonuri nefiscale.
- Imprimare etichete din program, in multiple formate de dimensiuni si contiut:
- Etichete pentru raft - cu imprimanta A4;
- Etichete pentru produse - cu imprimante de etichete autocolante;
- Interfatare cu toate tipurile de echipamente POS (cele mai populare branduri).
- Poate lucra cu casa de marcat in doua moduri:
- Mod imprimanta fiscala (In-Line) - bonurile se emit cu comanda din computer;
- Mod ECR On-Line - casa de marcat este conectata direct la computerul din back-office, eliminandu-se astfel computerul din front-office. Mai multe case de marcat pot functiona conectate in paralel in acest mod.
Lasa-ne sa te ajutam la gestionarea magazinului tau!
Noi ințelegem importanta asigurarii de asistenta pentru un sistem de gestiune. De aceea oferim clientilor o luna de suport telefonic si prin internet gratuit. De asemenea, clientii nostri pot alege un contract de service avantajos pentru linistea functionarii fara intreruperi a magazinului.
Asigura-te ca se potriveste afacerii tale.
Stabileste acum o prezentare gratuita la sediul tau din orice oras, sunand la 021-3278727.